1.دلفیناریوم باتومی

دلفیناریوم باتومی در سال ۱۹۷۵ افتتاح شد و در ان زمان شهرت زیادی پیدا کرد البته به دلیل مشکلات اقتصادی 20سالی متوقف شد و مجدداً در سال 2011 به صورت جدید و مجهزتر با دو استخر اصلی دلفیناریوم مخصوص شیرهای دریایی و دلفین ها به روی گردشگران باز شد.

2.آکواریوم باتومی

این آکواریوم نیز در پارک 6 می همان جایی که دلفیناریوم هست قرار دارد. آکواریوم باتومی که در ساال 1966 افتتاح شد نزدیک به 100 گونه متنوع ماهی و آبزی دارد از مناطق مختلف جهان که هر کدام در قسمت مخصوص به خودشان نگهداری می شوند. از جمله این گونه ها شیر دریایی کاسپین، سمور دریایی و لاک پشت های غول پیکر اقیانوس هند به چشم می خورد.

3.آکوا پارک (پارک آبی) باتومی

این پارک آبی بر خلاف پارک های آبی دیگر زیاد بزرگ نیست و وسایل آبی متنوعی به آن صورت ندارد ولی اگر برای تفریح و اقامت چندروزی دی این شهر هستید و هوس شنا و یک بازی و تفریح خانوادگی کردید سری به این پارک بزنید.

4.غواصی در باتومی

امروزه غواصی یکی از تفریحات شهر ها و کشورهایی است که دریا دارند و با توجه به هیجان انگیز بودن آن نیز مورد توجه و استقبال هم قرار می گیرد. اگر در باتومی خواستید به این تفریح بپردازید و آشنایی زیادی هم نداشتید می توانید ابتدا آموزش های لازم را در قسمت های کم عمق ببینید و بعد در مناطق دیگر به غواصی بپردازید.

5.تورهای رفتینگ

این تفریح هیجان انگیز ( قایق سواری در رودخانه های خروشان ) نیز بسیار جذاب و مهیج است. اگر علاقه مند به انجام این سرگرمی بودید نیز در اطراف باتومی چندین رودخانه خروشان وجود دارد که بسته به نوع سلیقه تان می توانید یکی از آن ها را ثبت نام کنید.

6.قایق سواری

این تفریح که اغلب در تابستان ها موجود است قایق سواری در دریای سیاه می باشد. 7 نوع قایق وجود دارد که گنجایش آن ها از 5 تا 60 نفر می باشد و هزینه های آن ها نیز با توجه به نوع قایق و ساعات استفاده متفاوت است.

7.بازی های آبی

انواع دیگر بازی های آبی نیز وجود دارد که می توانید از آن ها لذت ببرید مانند ( پاراشوت یا پاراسل، جت اسکی، قایق های موزی، فلای بورد ) که هرکدام جذابیت و هیجان خود را دارند.

برای سفر به این شهر ساحلی و پایتخت توریستی گرجستان می توانید همراه ما در تور گرجستان باشید.

 

کانال تلگرام لست تورز lasttours1@