گرجستان در زمستان : زمستان های گرجستان به گونه ای است که تابحال نظیر آن را ندیده اید! دمای هوای این کشور در فصل زمستان بین دو تا شش درجه سانتی گراد بوده و حتی شب ها ممکن است به زیر صفر برسد. اما سفر به گرجستان در زمستان حس و حال دیگری داشته و همینطور برای علاقه مندان به ورزش های زمستانی مثل اسکی کاملا مناسب است. بارش برف در این فصل از ماه نوامبر شروع شده و تا فوریه و مارس پیش میرود. با سفر به گرجستان در زمستان تفریحات بسیار خوبی را میتوانید داشته باشید. در ادامه با لست تورز همراه باشید تا با این تفریحات زمستانی در گرجستان آشنا شوید.

گرجستان در زمستان

تفریحات زمستانی در گرجستان

توریست ها و گردشگران تور گرجستان در این فصل از سال میتوانند به یادگیری اسکی، بازی هلی اسکی، آبتنی در حمام های آبگرم گوگرد در تفلیس، بازدید از باشگاه موسیقی باسیانی، بازدید از غارهای معروف، ماساژ و جنگل گردی بپردازند و لذت ببرند.

تفریحات زمستانی در گرجستان

لباس مناسب برای سفر به گرجستان در زمستان

اگر در زمستان به این کشور سفر می کنید، حتما باید لباس های گرم و ضخیم با خود ببرید. لباس های گرم و پشمی اعم از کلاه های پشمی، کاپشن، دستکش، جوراب، پلیور، شال گردن، عینک آفتابی و ... را همراه خود داشته باشید تا سفر خوب و راحتی داشته و نهایت لذت را از تور گرجستان خود ببرید.

لباس مناسب برای سفر به گرجستان در زمستان