گرجستان تفلیس ترن هوایی : ترن هوایی که در شهر تفلیس قرار داشته در سال 2012 افتناح شده است. این ترن هوایی آریال نام داشته و شما را از سمت پارک رایک به رودخانه Mtkvari و قلعه ناریکالا میرساند. از روی این ترن هوایی میتوانید تمام شهر را زیر پای خود ببینید. شیشه ها و پنجره های ترن هوایی آریال کاملا شیشه ای بوده و به شما این امکان را میدهد که تمام کوه ها و حتی مجمسه مادر گرجستان را هم به صورت 360 درجه ای ببینید. حتی کف ترن هم شیشه ای بوده و به همین خاطر تنها پنج نفر میتوانند سوار آن شوند. این ترن ها فضای بازی داشته و سواری با آن ها تنها چند دقیقه طول می کشد. آخرین ایستگاه از این ترن هوایی، بالای کوه در کنار مجسمه مادر و قلعه ناریکالا است.

گرجستان تفلیس ترن هوایی

مقصد ترن هوایی آریال تفلیس گرجستان

یکی از راحت ترین راه های دسترسی هب قلعه ناریکالا و رودخانه کناری آن، استفاده از ترن هوایی آریال است. این ترن هوایی، شما را به قدری بالا میبرد که شهرک قدیمی تفلیس را و پشت بام خانه ها را کاملا میتوانید ببینید. نهایت مدت زمانی که ممکن است با ترن هوایی در سفر باشید، دو دقیقه است. بعد از دو دقیقه که به ناریکالا میرسید، به سرعت از روی سکو خارج شوید که به دلیل مسائل ایمنی ماندتان جایز نیست.

مقصد ترن هوایی آریال تفلیس گرجستان

هزینه بلیت ترن هوایی آریال و دسترسی های نزدیک به آن

 توریست ها و گردشگران تور گرجستان میتوانند با پرداخت تنها یک لاری سوار این ترن هوایی شوند. همینطور اگر کارت مترو دارند نیز میتوانند از آن استفاده کنند. از جمله جاذبه های گردشگری نزدیک به این ترن هوایی میتوان به مجسمه مادر کارتلیس ددا، قلعه ناریکالا و باغ قدیمی سیصد ساله اشاره کرد.

مشاهده : تور گرجستان