گالری هنر مدرن میلان : این گالری هنر مدرن در قصر رئال قرار داشته و در آن آثار معروف هنرمندان ایتالیایی و اروپایی برای قرن های هجدهم تا بیستم نگهداری می شوند. این گالری هنر در شهر میلان دارای عمارتی زیبا بوده که در اواخر قرن هجدهم ساخته شده و همراه با مجسمه های کلاسیک، نقاشی های زیبای سقف و پنجره های بزرگ در قسمت مرکزی باغی سرسبز و دوست داشتنی می باشد. گالری هنر مدرن میلان یک موزه ترکیبی از فرهنگ، تاریخ و هنر بوده و مملو از مجسمه ها و نقاشی های دیدنیست. به جز مجموعه های که به طور دائم هستند، چند نمایشگاه موقت هم در گالری برپا شده که در آن میتوان آثار متفاوتی را تماشا و همین موضوع باعث شده تا توریست ها و گردشگران تور اروپا با هر سلیقه ای به سمت این موزه جذب شوند. 

گالری هنر مدرن میلان

قسمت های مختلف این گالری

این موزه به شش قسمت تقسیم شده و هر مجموعه آن دارای طبقه اول و دوم می باشد. هنگام ورود به این موزه شش اتاق اول را خواهید دید که تم ها و شخصیت های نئوکلاسیک را نشان میدهند. بین تمام آثار این مجموعه، توریست ها و گردشگران تور ایتالیا بیشتر از مجسمه های مرمرین آنتونی کانووا و نقاشی های اندریا آپیانی دیدن می کنند. این دو آثار خیلی برجسته تر از دیگر آثارهاست. دو اتاق گالری هنر مدرن میلان به سبک پرتره دکور شده و بیشترشان دارای نقاشی های فرانچسکو هایر می باشند. بعد از عبور از اتاق های این گالری، دو تالار را خواهید دید که هیچ اثری در ان ها وجود ندارد. 

قسمت های مختلف این گالری

طبقات گالری هنر مدرن میلان

در طبقات دوم هر دو مجموعه انواع میتوان مجموعه های مهمی را دید که هنر دست کسانی که عاشق هنر هستند دید. 

مجموعه گرسی

این مجموعه که در طبقه دوم قرار داشته شامل نمونه های فوق العاده و زیبایی از نقاشی های ایتالیایی و خارجی قرن های چهاردهم تا بیستم را همراه با چند آثار هنری از شرق می باشد. گروسی یک هنرمند یونانی بوده که علاقه بسیار زیادی به هنر داشته و در مدت زمانی که زنده بود، آثار برجسته و باشکوه بسیاری از هنرمندان را جمع می کرد. او سال 1950 درگذشته و بعد از شش سال همسرش نیز مجموعه آثاری که او جمع کرده بود را به شهرداری میلان اهدا کرد. 

مجموعه ویسمارا

این مجموعه تمام مجسمه ها و نقاشی های مربوط به قرن بیستم ایتالیا را به دور هم جمع کرده است. مجموعه کوچک ویسمارا چهل اثر که ویسمارا، یک هنردوست ایتالیایی در سال 1975 جمع کرده و به شهرداری شهر میلان اهدا کرده دارد. 

طبقات گالری هنر مدرن میلان

قصر رئال در گالری هنر مدرن

قصر رئال که زمانی محل زندگی یک دیپلمات اتریشی بوده، بین سال های 1790 تا 1796 به سبک نئوکلاسیک و به رنگ سفید در شهر میلان ساخته شده است. بعد از مرگ او، این قصر به اقامتگاهی برای ناپلئون بناپارت تبدیل شد ولی مدتی بعد در سال 1920 تحت مالکیت شهرداری میلان در آمده و از زمان تاکنون محلی برای برگزاری گالری هنر مدرن میلان است. جدا از این قصر، محوطه بیرونی، یعنی باغ که به سبک انگلیسی طراحی شده و همینطور یک دریاچه مصنوعی باعث شده اند که این گالری و محوطه باغ ها در فصل تابستان مملو از توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری اروپا شود. 

قصر رئال در گالری هنر مدرن

ساعات بازدید و دسترسی های نزدیک به گالری هنر مدرن میلان 

گالری هنر مدرن میلان از متروی ایستگاه MM1 PALESTRO دویست متر و از ایستگاه متروی MM3 TURATI هزار متر فاصله دارد. بنابراین به راحتی و با استفاده از مترو میتوان به آن رسید. این گالری هر روز هفته به جز روزهای دوشنبه از ساعت نه صبح تا پنج بعد از ظهر آماده بازدید توریست ها و گردشگران تور ارزان اروپا می باشد. هزینه بلیت گالری هنر مدرن میلان پنج یورو است