کیش پارک دلفین ها : دلفیناریوم کیش، اولین دلفیناریوم ایران است که حدود صد هکتار مساحت داشته و فعالیت خود را از ده سال پیش شروع کرده است. این مجموعه تفریحی سرسبز علاوه بر پارک دلفین ها، پارک پرندگان نیز دارد. این پارک امروزه در حال تلاش است تا با توسعه و گسترش خود، توریست ها و گردشگران بسیاری از تور کیش را به سمت خود جذب کند. علاوه پارک دلفین ها و گرندگان، سفره خانه سنتی، سالن آمفی تئاتر، سرویس بهداشتی، مکان های مخصوص عکاسی و .... را داشته و از بزرگ ترین جاذبه های گردشگری کیش است.

کیش پارک دلفین ها

گونه های مختلف حیوانات دریایی در دلفیناریوم کیش

در دلفیناریوم این پارک، 21 پستاندار دریایی، در هجده هزار متر مکعب استخر که از آب دریا پر شده است، زندگی کرده و نگهداری می شوند، مثل دلفین ها، شیرهای دریایی شمالی، گربه دریایی شمالی، گراز دریایی، پنگوئن ها، شیرهای دریای جنوبی و ... . این حیوانات باهوش و جذاب، بوسیله مربیان ایرانی با تجربه آموزش دیده و تربیت شده هستند. توریست ها و گردشگران تور کیش میتوانند با انتخاب یک نوع پکیج این پارک، شاهد هنرنمایی های این حیوانات باهوش بشند.

گونه های مختلف حیوانات دریایی در دلفیناریوم کیش

فضای سبز پارک دلفین های کیش

پارک دلفین ها کیش، فضای سبز و دلپذیر خوبی دارد. در این پارک بیشتر از صد مدل مختلف درخت نخل، اوكاليپتوس، آكاسيا، بنجامين‌هاى بسيار بزرگ، درختان لور گل ختمى، شيشه شور، تكوما، سياه نوفيلد، كند كارپوس، مورد، كهور، جونيا پروس و بیشتر از 25 گونه کاکتوس و ... وجود دارد.

فضای سبز پارک دلفین های کیش

باغ پرندگان در پارک دلفیناریوم کیش

این پارک محل زندگی 57 گونه از پرندگانی مثل توركو، قو، پنگوئن آفريقايي، طوطي ماكائو، انواع گوناگون لک لک، شترمرغ توكان، و گونه‌هاي نادري چون تمساح پوزه كوتاه، ليكان و ... از نقاط مختلف جهان مثل آمریکای جنوبی، آفریقا، شرق آسیا و استرالیا می باشد. توریست ها و گردشگران تور کیش میتوانند علاوه بر دلفین ها، از پرندگان زیبای پارک هم دیدن کنند.

باغ پرندگان در پارک دلفیناریوم کیش

ساعات بازدید و هزینه بلیط دلفیناریوم کیش

این مجموعه تفریحی، هر روز هفته از ساعت سه بعد از ظهر تا ساعت هشت شب برای بازدید توریست ها و گردشگران تور کیش از دلفین ها و باغ پرندگان باز بوده و قیمت ورودی آن برای هر نفر، 65000 تومان است.