کوهستان هوانگ شان چین : اگر اهل کوهنوردی هستید، دل را به دریا زده و آماده بازدید و یک شب کمپ زدن در کوهستان معروف هوانگ شان شوید تا طبیعت و چشم انداز فوق العاده آن به هنگام غروب را از دست ندهید! این رشته کوه های شرقی چین، یکی از پربازدیدترین مکان های این کشور بوده تاکنون خیلی خوب مورد استقبال توریست ها و گردشگران تور چین قرار گرفته. به هر طرف از این کوهستان که نگاه می کنید، درخت های بلند کاج، قله های گرانیتی، طبیعتی بکر و دست نیافتنی را خواهید یافت که نظیر آن را هرگز جایی ندیده اید! حتی مردم چین نیز سعی می کنند تعطیلات آخر هفته خود، به خصوص فصل تابستان را در این کوهستان باشند تا از قله های پنهان شده در مه، جنگل های پر از بامبو، صخره های عجیب و ابرهای توده ای که صحنه ای زیبا را خلق کرده اند، دیدن کنند با اینکه بیشتر مواقع سال منطقه مه آلود بود اما همچنان یکی از بهترین مکان ها برای پیاده روی و استراحت است. همین زیبایی ها و صخره های کوهستان هوانگ شان چین شهر آنهویی باعث شده تا مدت طولانی، نقاشان و هنرمندان آن را سوژه نقاشی و عکاسی خود قرار دهند. همینطور قسمت هایی از فیلم ببرخیزان، اژدها پنهان در این کوهستان فیلمبرداری شده و صحنه هایی از فیلم آواتار نیز الهام گرفته از این منطقه است.

کوهستان هوانگ شان چین

تله کابین کوهستان هوانگ شان چین

برای راحتی توریست ها و گردشگران تور ترکیبی چین، تله کابین از پای کوه تا نوک قله وجود دارد. همینطور اگر میخواهید همه چیز را لمس کرده و حس کنید، میتوانید از شش هزار پله باستانی که به سمت کوه تراشیده شده استفاده کنید که البته اگر حوصله بالارفتن دارید و کفش هایتان مناسب است، پیشنهاد میشود.

تله کابین کوهستان هوانگ شان چین

افسانه کوهستان هوانگ شان چین

افسانه این کوهستان درباره یک اژدها بوده گفته می شود پشت این کوه در آسمان ها زندگی می کند. با اینکه نام این کوهستان فوق العاده، به معنی کوه زرد بوده اما تا قبل از امپراطوری سلسله تانگ نام، به کوه های سیاه شهرت داشت. تا اینکه سلسله تانگ نام، اسم آن را به هونگدی زرد تغییر داد.

افسانه کوهستان هوانگ شان چین

دسترسی به کوهستان هوانگ شان چین

برای پیاده روی در این کوهستان، مسیر به دو قسمت شرقی و غربی تقسیم شده است. توریست ها و گردشگران میتوانند از مسیر شرقی که هفت کیلومتر بوده و کوتاه تر است استفاده کنند و یا از مسیر غربی با پانزده کیلومتر. مسیر غربی با اینکه دورتر بوده اما طبیعت بکرتر و زیباتری دارد.