کلیسای سن آنتونیو دلا فلوریدا مادرید : کلیسای کوچگ سم آنتیونیو دلا فلوریدا، یکی از جذاب ترین دیدنی های شهر مادرید بوده که در طی سالهایی طولانی اهمیت بسیاری داشته و همینطور مکان برگزاری جشن ها و مراسم های مذهبی می باشد. این مکان زیارتی به خاطر نقاشی های داخلی هنرمند معروف فرانسیسکو گویا و فیلیپو فونتانا، یکی از بهترین جاذبه های شهر بین توریست ها و گردشگران تور اروپا است. این نقاشی های محوطه داخلی کلیسا نشان دهنده یک معجزه باور نکردنی بوده که در ادامه درباره آن بیشتر توضیح خواهیم داد. امروزه این کلیسا یک مکان یادمانی ملی در مادرید بوده اما دیگر داخل ان مراسمات مذهبی برگزار نمی کنند، تنها جشنواره سالانه برای بزرگداشت سنت آنتونی در آن برگزار می شود. 

کلیسای سن آنتونیو دلا فلوریدا مادرید

تاریخچه کلیسای سن آنتونیو دلا فلوریدا مادرید

این کلیسا که یکی از معروف ترین و تاریخی ترین کلیساهای شهر مادرید می باشد، در سال 1792 به دستور کارلوس چهارم و توسط معمار ایتالیایی به نام فیلیپو فونتانا ساخته شده است. توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری اروپا روی دیوارها و سقف این کلیسا میتوانند نقاشی های بسیار زیبایی را تماشا کنند که از بهترین آثار این معماری ایتالیایی نام برده می شوند. این نقاشی های نشان دهمده داستان پسر جوانی می باشد که بوسیله پدرش کشته شده و سن آنتونیو در نتیجه یک معجزه پسر را از قبر بیرون آورده تا داستان مرگش را در مقابل دیدمان مردم شهادت دهد. 

تاریخچه کلیسای سن آنتونیو دلا فلوریدا مادرید

ساعات بازدید از کلیسای سن آنتونیو دلا فلوریدا مادرید

کلیسای سن آنتونیو دلا فلوریدا در شهر مادرید که هر سال هزاران هزار توریست و گردشگر را از سراسر دنیا به بهانه مراسم بزرگداشت کشیش سن انتونیو به سمت خو می کشاند، هر روز هفته از ساعت نه و نیم صبح تا هشت بعد از ظهر آماده بازدید توریست ها و گردشگران تور ارزان اروپا می باشد.