کرایه موتور در تایلند : اگر میخواهید با وسیله ای سبک در کشور تایلند تردد کنید، بهترین پیشنهاد برای شما موتور است. هزینه کرایه ماشین در تایلند کمی زیاد بوده اما کرایه موتور تنها روزی پنج دلار برای توریست ها و گردشگران تور تایلند هزینه دارد. موتور سواری در تایلند و یا هر کشور دیگری از آسیا، آداب و رسوم منحصربفرد خود را دارد. رانندگی در آسیای جنوب شرقی کمی متفاوت است. موتور سواری نیز متفاوت و کمی چالش برانگیز است. نکته ای که توریست ها و گردشگران در کرایه موتور در تایلند باید به آن ها توجه داشته باشند این است که حتما سر قیمت آن چانه بزنید. در ادامه همراه با لست تورز باشید تا راهنمای کرایه موتور در تایلند را همراه خود داشته باشید. 

کرایه موتور در تایلند

مدارک مورد نیاز برای کرایه موتور در تایلند

توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری تایلند برای کرایه موتور در این کشور باید مدارکی مثل پاسپورت، فتوکپی از پاسپورت، پول نقد، گواهی رانندگی و اطلاعات تماس به همراه داشته باشید. در ادامه نکات مهم درباره کرایه موتور در تایلند را حتما دنبال کنید، چرا که بسیار مهم هستند. 

مدارک مورد نیاز برای کرایه موتور در تایلند

نکات مهم درباره کرایه موتور در تایلند

نکات مهمی در مورد کرایه کردن موتور در شهرهای مختلف این کشور بوده که توریست ها و گردشگران تور ارزان تایلند باید حتما انها را رعایت کنند. اولین مورد، بیمه داشتن موتور مورد نظر است. درصورتی که موتور بیمه داشته باشد، از خسارت و هر نوع تصادف دیگری در امان خواهید بود. نکته دوم این است که حتما باید از موتور مود نظر عکس بگیرید. با عکس گرفتن از موتور میتوان ثابت کرد که چه صدمات و خراشیدگی هایی قبل از تحویل گرفتن موتور روی آن بوده است. همینطور حتما در هنگام استفاده از موتور، کلاه ایمنی به سر داشته باشید. حتی اگر میخواهید چند صد متر موتور سواری کنید هم از فروشنده کلاه درخواست کنید تا در سفرتان به تایلند با مشکلی روبرو نشوید.

نکات مهم درباره کرایه موتور در تایلند