هتل ارغوان مشهد، یکی از هتلهای شیک و نوساز در شهر مشهد است که در نزدیکی حرم مطهر رضوی ساخته شده است. اگر در سفر به مشهد به اقامت در هتلهای مجاور حرم علاقه دارید و می خواهید فاصله بین هتل تا حرم را با پای پیاده طی کنید، هتل ارغوان مشهد انتخاب خوبی برای شما خواهد بود. این هتل شیک، تعداد زیادی اتاق و سوئیت دارد و شما می توانید در زمان رزرو هتل ارغوان، واحد اقامتی دلخواه خود را خیلی سریع رزرو کنید. در این نوشته با تنوع اتاق های هتل ارغوان مشهد آشنا خواهید شد و از شما دعوت می کنیم تا انتهای این نوشته با ما همراه باشید.

آشنایی با اتاق ها و سوئیت های مختلف هتل ارغوان مشهد

هتل ارغوان مشهد، ساختمانی 13 طبقه است که 107 اتاق و سوئیت دارد. قبل از انتخاب اتاق یا سوئیت در هتل ارغوان، بهتر است ابتدا با انواع اتاق های این هتل آشنا شوید.

در هتل پنج ستاره ارغوان، امکان رزرو اتاق های زیر وجود دارد:

  • اتاق سینگل: متراژ اتاقهای سینگل، 25 متر بوده و تنها برای اقامت یک نفر مناسب است. در اتاق های سینگل، امکان اضافه کردن تخت اضافه وجود ندارد و کلید آن به افرادی داده می شود که به تنهایی به مشهد سفر کرده اند.
  • اتاق توئین: اتاق های توئین مخصوص افرادی است که به همراه دوست یا همسر خود به مشهد سفر کرده اند. متراژ اتاقهای توئین 40 متر است و دو تختخواب یک نفره در اتاقهای توئین قرار دارد. چشم انداز اتاق های توئین در هتل ارغوان مشهد رو به خیابانهای شهر است. در اتاق های توئین، امکان اضافه کردن یک تخت هم وجود دارد و از این نظر، برای خانواده هایی مناسب است که به همراه فرزندشان به مشهد سفر می کنند.
  • اتاق دابل استاندارد: اگر سفری دو نفره به شهر مشهد داشتید و به دنبال مکان مناسب برای اقامت در مشهد بودید، می توانید برای رزرو یکی از اتاق های دابل هتل ارغوان اقدام کنید. متراژ اتاقهای دابل 35 متر است و یک تختخواب دو نفره در این اتاقها قرار دارد. البته شما می توانید درخواست ظرفیت اضافی هم کنید تا برای فرزند شما هم تخت اضافی آورده شود.
  • اتاق دابل لوکس: اتاقهای دابل لوکس در هتل ارغوان مشهد، 40 متر فضا دارند و از نظر دکوراسیون و چیدمان وسایل، بسیار زیبا چیده شده اند. در این اتاقها یک تختخواب دونفره وجود دارد؛ اما می توانید از هتل درخواست ظرفیت اضافی کنید تا تخت و تجهیزات لازم به اتاق شما آورده شود. چشم انداز اتاق دابل لوکس در هتل ارغوان، رو به شهر مشهد است.
  • سوئیت یک خوابه: اگر دوست دارید که در روزهای سفر، حس حضور در خانه خودتان را داشته باشید، می توانید برای اجاره سوئیت های هتل ارغوان مشهد اقدام کنید. سوئیت یک خوابه این هتل، 50 متر فضا دارد. وجود اتاق مستر و یک فضای نشیمن کوچک، این سوئیت ها را شبیه به خانه های آپارتمانی کرده است. در سوئیت های یک خوابه هتل، یک تختخواب دونفره در اتاق مستر وجود دارد و یک تخت تک نفره در اتاق نشیمن گذاشته شده است. این سوئیت ها، تمام تجهیزات موردنیاز را دارند. پنجره سوئیت های یک خوابه رو به شهر باز می شود و به دلیل دوجداره بودن پنجره ها، فضای سوئیت پر از آرامش و سکوت است.
  • سوئیت دوخوابه: سوئیت های دو خوابه برای سفرهای خانوادگی و دوستانه مناسب است. این سوئیت ها، 60 متر فضا دارد و به دلیل داشتن دو اتاق خواب، اتاق نشیمن، حمام و سرویس بهداشتی، شبیه به خانه های شخصی است. در این سوئیت ها، یک تختخواب دونفره و یک تخت یک نفره وجود دارد و برای اقامت 4 نفر مناسب است. در اتاق پذیرایی این سوئیت ها، میز و صندلی به همراه دستگاه چای ساز وجود دارد.
  • سوئیت سه خوابه: سوئیت های سه خوابه در هتل ارغوان مشهد، 70 متر فضا دارند و برای اقامت 5 نفر مناسب است. در این سوئیت ها، سه اتاق خواب، اتاق نشیمن، حمام و سرویس بهداشتی وجود دارد. سوئیت های سه نفره هتل ارغوان برای افرادی مناسب است که دوست دارند به همراه همسفرانشان در یک مکان اقامت داشته باشند. بعضی از سوئیت های سه نفره هتل رو به شهر هستند و بعضی از سوئیت ها هم رو به حرم ساخته شده اند و در زمان رزرو هتل، شما می توانید چشم انداز سوئیت خود را انتخاب کنید.

فضای داخلی هتل ارغوان مشهد

اگر در سفر به مشهد دوست دارید که در یکی از تمیزترین و بهترین هتلهای نزدیک به حرم اقامت داشته باشید، در انتخاب هتل ارغوان مشهد شک نکنید؛ زیرا این هتل پنج ستاره میزبان بسیار خوبی از مسافران و زائران عزیز است.