کافه چیل اوت دبی : حس بودن در قطب شمال با مجسمه ها و صندلی هایی که به شکل یخ هستند را فقط کافه چیل اوت دبی به شما میدهد. این کافه یخی در آسیا با دمایی زیر صفر به یکی از اولین کافه های یخی در وسط کویری مثل دبی تبدیل کرده است. همه چیز این کافه به شکل یخ است. این کافه 3 سال قبل توسط گروه شرف ‏ساخته شده.

کافه چیل اوت دبی

نحوه وارد شدن به کافه چیل اوت دبی :

برای وارد شدن به این کافه باید چند مرحله را رعایت کنید اول اینکه در زمان ورود باید در بافر که یک دمای پنج درجه ای دارد چند لحظه بمانید تا بدنتان با دمای محیط سازگار شود. بعد از خارج شدن از بافر کاپشن، دستکش چرمی، کفش و جوراب داده میشود تا بتوانید در هوای -6 درجه تحمل داشته باشید.

نحوه وارد شدن به کافه چیل اوت دبی

معماری کافه چیل اوت دبی :

جالب نیست که همه چیز از یخ و شیشه و فولاد به همراه نورپردازی های زیبا که همه چیز را خاص و رومانتیک میکند تشکیل شده ؟ علاوه بر جلوه های زیبا و جذاب غذاها و نوشیدنی های فوق العاده ای هم دارد مثل خوردن شکلات داغ یا قهوه در میان -6 درجه هوا. فکرش را بکنید خوردن داغ ترین غذاها در سرد ترین کافه دنیا همین ویژگی های منحصر بفرد موجب شده تا بسیاری از توریست ها وگردشگران تور دبی را به سمت خود جذب کند! علاوه بر این شما میتوانید سالن را برای میهمانی ها و جشن های خود رزرو کنید.

معماری کافه چیل اوت دبی

آدرس کافه چیل اوت دبی :

G Floor, Times Square Center,Sheikh Zayed Road,Al Quoz - Dubai - United Arab Emirates