اگر به دنبال شهری هستید که هرگز نخوابید، به تور استانبول نگاهی بیاندازید. به دلیل شهرت بین المللی آن، ممکن است متوجه نشوید که زندگی شبانه استانبول همیشه پر رونق است. مطمئناً در این کلان شهر پر جنب و جوش و شلوغ، حتی پس از غروب خورشید، مکان هایی برای بازدید و کارهایی که باید انجام دهید، کم نیست. از مناطق شلوغ شب زنده‌داری گرفته تا کافه‌ها و رستوران‌های خوش آب و هوا، شب‌ها در تور ارزان استانبول چیزی برای همه وجود دارد.

اگر به استانبول سفر می کنید و می خواهید شبی خاطره انگیز بسازید، به سایت توریاب ما سربزنید،این سایت با اصول سئو سایت بهینه سازی شده است و تجربه وب گردی از سمت گوگل در این سایت راحت است چرا که به سفر مشتری و سئو اهمیت ویژه ای می دهد به راحتی می توانید تورهای خود را در سایت جستجو ورزرو کنید ما چند ایده برای شما داریم

لیست کارهایی که باید در شب در استانبول انجام دهید:

  1. سفر دریایی بسفر را همراه با شام رزرو کنید

سفر دریایی در بسفر می تواند رمانتیک یا فقط راهی آرامش بخش برای لذت بردن از یک وعده غذایی باشد. سفر دریایی شام در بسفر هدیه مناسبی است زیرا می‌توانید نوع سفر دریایی را که می‌خواهید به آن سفر کنید، انتخاب کنید. فرض کنید به فرهنگ و تاریخ علاقه دارید. در این صورت، قایق تفریحی شخصی که سوار می شوید ممکن است شما را به دیدن خانه های تابستانی سلاطین ببرد: یعنی تمام کاخ های عثمانی که در تنگه بسفر هستند.

شما می توانید در (تور لحظه آخری استانبول) کشتی تفریحی تمام مناظر را در دو طرف آسیایی و اروپایی مانند مسجد اورتاکوی یا حتی برج دوشیزه در مرکز را ببینید. اگر خوش شانس باشید، حتی ممکن است به شاخ طلایی سفر کنید تا از مناظر سراگلیو مانند مسجد آبی، کاخ توپکاپی، ایاصوفیه یا حتی برج گالاتا دیدن کنید. همه این مناظر ممکن است نفس شما را بند بیاورند، زیرا استانبول در شب چیزی است که باید از آن شگفت زده شد.  از طرف دیگر، می توانید یک سفر دریایی شام با یک نمایش شبانه ترکی رزرو کنید. این ممکن است شامل موسیقی با سازهای ترکی، رقصنده های عربی، رقص معروف درویشی چرخان برای رقابت با زندگی شبانه استانبول در سواحل باشد.

  1. .  شب را در یک بار بگذرانید

چند بار فوق العاده روی پشت بام در استانبول وجود دارد و مناظر خیره کننده ای از شهر را ارائه می دهند. برای یک شب رمانتیک یا یک شب با دوستان عالی است. بسیاری از این بارها دی جی و موسیقی زنده دارند، بنابراین برای رقصیدن در طول شب عالی هستند.

3 . از حمام ترکی دیدن کنید

چیزی های عرفانی در مورد حمام ترکی معروف وجود دارد. ممکن است این ماساژ روغن آرامش بخش به دنبال یک شستشوی بدن نیروبخش باشد که به شما احساس یک فرد کاملاً جدید می دهد. علاوه بر این، تماشای رقص بخار در اطراف گنبدهای بالای سر شما تجربه ای متعالی است که قلب و تخیل بازدیدکنندگان و مردم محلی را به یک اندازه تسخیر کرده است. برخی از حمام‌های استانبول تا دیروقت باز می‌مانند و ممکن است به شما کمک کنند پس از یک روز شلوغ گشت و گذار در مناظر، استراحت کنید.

کارهایی که در شبهای استانبول میتوانید در سال 2023 انجام دهید؟

  1. دراویش چرخان را تماشا کنید

دراویش چرخان در دهه 1300 به وجود آمدند. آنها از آموزه های مولانا (همچنین به عنوان مولانا) پیروی می کنند. آنها در سال 2008 توسط یونسکو به عنوان میراث فرهنگی شناخته شدند. شما می توانید نمایش چرخان درویش را به عنوان یک رویداد در چندین مکان مانند یک سفر دریایی شام تماشا کنید. با این حال، مراسم چرخیندن واقعی دراویش معمولاً در لژهای مولوی در دسترس است. مکان فوق‌العاده‌ای برای تماشای دراویش چرخان در Galata Mevlevihanesi است. هر یکشنبه ساعت 17، اجرای دراویش چرخان است. بلیط ها به سرعت فروخته می شود، بنابراین قبل از اینکه بعدازظهر شنبه به طور مستقیم از موزه به فروش برسند، آنها را تهیه کنید. اگر نمی‌توانید یکشنبه‌ها را بگذرانید، حجت‌پاشا در سیرکچی هر روز اجرای دراویش را دارد.

  1. . چشمه رقصان مقابل مسجد کبود را تماشا کنید

مسجد آبی که با نام مسجد سلطان احمد نیز شناخته می شود، همیشه جاذبه دیدنی لذت بخش است. پارک سلطان احمد، در روز، معمولاً دارای فروشندگان خیابانی است که غذاهای عجیب و غریب می فروشند. در طول رویدادهای خاص یا ماه رمضان، مسجد آبی و پارک سلطان احمد همیشه به طرز چشمگیری تزئین می شوند. در طول عصر، فواره نورانی جادویی است. فواره رقصان در چند قدمی مکان های گردشگری معمولی مانند کاخ توپکاپی، ایاصوفیه و غیره قرار دارد.

آیا چیزی شبیه غذای خوب وجود دارد؟ شاید شما با خانواده خود در استانبول باشید یا یکی از مسافران انفرادی باشید که از این کشور زیبا دیدن می کنند. در این صورت، یک تور غذایی برای کشف رستوران های متعدد در شهر و پیدا کردن دوستان جدید عالی است. یک تور برای یک شام بر سه وعده‌ای دیگر برتری دارد، زیرا شما نمونه‌هایی از انواع غذاهای لذیذ را دریافت می‌کنید و پیاده‌روی به هضم آنچه که اخیراً خورده‌اید کمک می‌کند. به علاوه، چای ترکی و باقلوا را برای دسر دارید .

اگر تور مناسبی را انتخاب کنید، از مکان‌های مهم گردشگری دیدن کرده و از غذاهای لذیذ لذت خواهید برد. اگر علاقه مند هستید، میزبان یک تور شبانه هستیم و همچنین سفرهای چند روزه در محله های مختلف داریم. تور تکسیم ما شما را به کاوش در استانبول در شب دعوت می کند.

تور تکسیم ما شما را به کاوش در استانبول

نقطه ملاقات ما در میدان تقسیم است و شما را در منطقه تاریخی بی اوغلو خواهد برد. ما نوشیدنی‌های سنتی ترکی را ارائه می‌کنیم ، و یک وعده غذایی لذت بخش، یک تور غذایی و غذا خوردن برای یک روز تمام شده است. اگر این روش ایده آل شما برای کاوش در استانبول به نظر می رسد، حتما کفش راحت بپوشید. در طول فصل زمستان، فراموش نکنید که یک ژاکت به همراه داشته باشید زیرا استانبول ممکن است واقعاً سرد شود.

منبع: سایت توریاب | touryabtravel.com