کارتینگ پوکت : اگر به شهر جزیره ای پوکت، یکی از زیباترین و دیدنی ترین مقاصد توریستی کشور تایلند سفر کرده اید و دلتان کمی آدرنالین و هیجان می خواهد، فعالیت های کارتینگ را به شما پیشنهاد می کنیم. کارتینگ آنقدر هیجان به شما تزریق کرده که آدرنالین در تمام خونتان تولید می شود. شهر توریستی پوکت دارای دو مسیر کارتینگ بوده که هر دو نیز درست روبروی هم و نزدیک به پاتونگ قرار دارند. توریست ها و گردشگران تور تایلند با انتخاب این تفریح دیگر، یک روز به یاد ماندنی را برای خود خواهند ساخت. در ادامه با لیست تورز همراه باشید تا بیشتر با دو مسیر کارتینگ این جزیره آشنا شوید.

کارتینگ پوکت

کارتینگ پاتونگ

کارتینگ پاتونگ برای تمام افراد مبتدی و غیر حرفه ای، یک مسیر بسیار عالی و انتخابی عاقلانه است. توریست ها و گردشگران مبتدی در این کارتینگ پاتونگ میتوانند فعالیت های هیجان انگیزی را به شرط داشتن شانزده سال سن بگذرانند. همینطور در این کارتینگ کودکان نیز میتوانند در ماشین های دو نفره با خانواده خود عقب نشسته و از تفریحات خود لذت ببرند. برای سوار کردن کودکان به ماشین های کارتینگ پاتونگ، قد آن ها باید حداقل 1.25 سانتی متر باشد. 

کارتینگ پاتونگ

هزینه کارتینگ پاتونگ

در کارتینگ پاتونگ هزینه استفاده از ماشین های معمولی به مدت پانزده دقیقه 750 بات و برای رانندگی با مشاین های دو نفره به مدت زمان ده دقیقه 650 بات می باشد. همینطور اگر تمایل به راندن ماشین های مسابقات دارید، برای هر ده دقیقه هزار بات باید پرداخت کنید. 

هزینه کارتینگ پاتونگ

کارتینگ در شهر پوکت

بسیاری از توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری تایلند کارتینگ پوکت را بیشتر ترجیح میدهند. این کارتینگ دارای ماشین های سرعتی دو موتوره با صداهای بسیار بلند برای کسانی که عاشق جلب توجه کردن هستند، می باشد. در این کارتینگ یک ماشین کوچک شما را هل میدهد تا بیشتر سرعت ممکن را بگیرید. کارتینگ پوکت بهترین و بروزترین امکانات و فعالیت های هیجان انگیز را برای تمامی سنین و برای سطوح مبتدی و پیشرفته فراهم کرده است. 

کارتینگ در شهر پوکت

هزینه استفاده از کارتینگ پوکت

هزینه استفاده از ماشین های دو نفره در کارتینگ پوکت ششصد بات، از ماشین های چهار موتور با سرعت پنجاه تا هفتاد کیلومتر بر ساعت بین ششصد تا هشتصد بات، ماشین های دو موتوره 125 سی سی با سرعت 120 بر ساعت 1500 و سرعت بالای 120 کیلومتر بر ساعت دو هزار بات می باشد.

هزینه استفاده از کارتینگ پوکت

دیگر امکانات تفریحی کارتینگ این شهر

کارتینگ پوکت قسمتی از مجموعه بسیار بزرگ تیراندازی در این شهر است. بنابراین تفریحات آن فقط به کارتینگ ختم نشده و توریست ها میتوانند تفریحات مختلف و متنوع دیگری مثل تیراندازی با اسلحه های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک، نمایش مارها، موتور چهار چرخ سواری، فروشگاه هدایا و سوغاتی، پینت بال، فیل سواری، کافه و ... وجود دارند. 

دیگر امکانات تفریحی کارتینگ این شهر

ساعت فعالیت کارتینگ پوکت

توریست ها و گردشگران تور ارزان تایلند میتوانند بین ساعات ده صبح تا هفت بعد از ظهر از کارتینگ پوکت دیدن کرده و لذت ببرند.