کاخ پیتی فلورانس در ایتالیا : پیتی یک کاخ بسیار بزرگ مربوط به دوران رنسانس بوده که در شهر فلورانس ایتالیا قرار دارد. کاخ پیتی فلورانس در قسمت جنوبی رود آرنو و با فاصله بسیار کوتاه از پونته وچیو واقع می باشد. مرکز این کاخ زمانی محل اقامت بانکداری جاه طلب اهل فلورانس به اسم لوکا پیتی بوده است. این کاخ در قرن پانزدهم میلادی توسط خاندان پیتی ساخته شده و باغ های بسیار زیبایی داشته که به جیاردینو دی بوبولو معروف هستند. امروزه توریست ها و گردشگران تور اروپا از این کاخ فلورانس به عنوان بزرگترین مجموعه موزه و بزرگترین گالری های هنری دیدن می کنند. 

کاخ پیتی فلورانس در ایتالیا

تاریخچه کاخ پیتی

کاخ پیتی فلورانس سال 1458 توسط بانکدار فلورانسی به اسم لوکاپیتی ساخته شده و در سال 1549 تویط خانوده مدیچی خریداری شد. بعد از آن این کاخ به محل اصلی اقامت خانواده های حاکم در دوک نشین بزرگ توسکانی تبدیل شد. سال های بعد نیز از کاخ پیتی فلورانس به عنوان یک خزانه استفاده شده و در آن نقاشی ها، جواهرات، لوازم لوکس و ... نگهداری می شدند. اواخر قرن هجدهم نیز از آن به عنوان پایگاه اصلی ناپلئون بناپارت و بعد از آن هم به عنوان یکی از کاخ های سلطنتی استفاده می شد. امروزه این کاخ به یک موزه بزرگ تبدیل شده که توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری اروپا را به سمت خود جذب می کند. 

تاریخچه کاخ پیتی

آثار هنری و با ارزش کاخ پیتی فلورانس

از آنجایی که این کاخ قبلا محل زندگی و اقامت آمیلیا توسکانی بزرگ و سپس پادشاه ایتالیا بوده، توریست ها و گردشگران تور ایتالیا در آن مجموعه های مهم نقاشی و مجسمه سازی، پورسلین و گالری لباس محلی، آثار هنری و ... خواهند دید. علاوه بر آثار زیبا و تاریخی، این کاخ دارای زیباترین و قدیمیترین باغ های ایتالیاست. این باغ ها به خاطر غارهای زیرزمینی، فواره ها، نقاشی های قدیمی و موزه ای که داشته بین توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری ایتالیا بسیار معروف و شناخته شده است. 

آثار هنری و با ارزش کاخ پیتی فلورانس

هزینه بازدید از کاخ پیتی فلورانس در ایتالیا

توریست ها و گردشگران تور ارزان اروپا برای بازدید از کاخ پیتی فلورانس در ایتالیا باید بلیت های یازده یورویی تهیه کنند. همینطور کودکان زیر شش سال نیز میتوانند به صورت رایگان و بدون نیاز به پرداخت ورودی، وارد کاخ شده و از آن دیدن کنند.