آیا برای تبلیغ در گوگل آماده اید؟ در این پست، ما به شما نشان می‌دهیم که چگونه یک حساب Google Ads راه‌اندازی کنید تا به سئو سایت شما کمک کند برخی از ملاحظات را از قبل به اشتراک بگذارید، و شما را با منابعی برای راه‌اندازی اولین کمپین خود مجهز کنیم.

نحوه ایجاد یک حساب جستجوی گوگل و تبلیغات خرید - نمونه ای از تبلیغات گوگل

فهرست مطالب

  • ملاحظات قبل از ایجاد حساب کاربری
  • چگونه یک حساب کاربری گوگل ادز راه اندازی کنیم
  • منابع رایگان گوگل ادز

راه‌اندازی حساب Google Ads نسبتاً ساده است، اما برای اجرای مؤثر Google Ads، ابتدا باید چند چیز را در نظر بگیرید.

1. مطمئن شوید که وب سایت شما مرتبط است و به راحتی قابل پیمایش است

حساب Google Ads شما به شما کمک می کند تا جستجوگران واجد شرایط را به صفحات فرود خود بیاورید. هنگامی که آنها به سایت شما راه یافتند، وظیفه شماست که آنها را متقاعد کنید که تبدیل کنند. برای رسیدن به این هدف، باید صفحات فرود ایجاد کنید که بازدیدکنندگان را وادار به انجام کاری کند. اگر صفحات فرود شما درهم و برهم هستند، فاقد اطلاعات مرتبط هستند، یا تبدیل را تسهیل نمی کنند، پول را به سیاهچاله می اندازید و تلاش های پولی شما برای جستجو بیهوده خواهد بود.

بهترین شیوه های صفحه فرود ما را بررسی کنید تا مطمئن شوید که پولی که در کمپین های PPC خود می گذارید به خوبی خرج می شود.

2. برای متعهد شدن به این پروژه برای مدت طولانی آماده شوید

از ابتدا پتانسیل کامل حساب خود را نخواهید دید. همانطور که ممکن است کلیشه ای باشد، مهم است که بدانیم PPC یک ماراتن است، نه یک دوی سرعت. ایجاد یک ساختار حساب کاربری قوی ، گسترش فهرست کلمات کلیدی، شناسایی موارد منفی و آزمایش تبلیغات/صفحات فرود به زمان نیاز دارد.بعلاوه، احتمالاً با نمرات کیفیت ضعیف شروع خواهید کرد، که به میانگین موقعیت و CPC شما آسیب می رساند. زمانی که «اعتبار خیابانی» گوگل خود را ایجاد کردید و ثابت کردید حسابی ساخته اید که تجربه کاربری مثبتی را ارائه می دهد، خواهید دید که امتیازات کیفیت شما شروع به تغییر می کند (این کار معمولاً 4 تا 6 هفته طول می کشد).

3. برای بلند کردن وزنه های سنگین در ماه اول آماده باشید

مطمئناً، هنگامی که حساب شما برای مدتی فعال شد، می توانید آرام بنشینید و استراحت کنید. با این حال، ماه اول شما نیاز به بلند کردن اجسام کمی دارد. اگر قبلاً هرگز حساب PPC را مدیریت نکرده‌اید، توصیه می‌کنم چند هفته وقت بگذارید و مطالعه کنید (شاید با یکی از این دوره‌های آموزشی رایگان Google Ads .

هنگامی که طناب ها را شناختید، می توانید شروع به ساخت حساب کاربری کنید، و سپس در چند هفته اول، باید عملکرد خود را به شدت زیر نظر داشته باشید. اگرچه ممکن است از ابتدا کار سختی باشد، اما کار سخت ارزش زمان شما را دارد!

4. مشخص کنید که تبدیل شما چه خواهد بود

یکی از مهمترین چیزهایی که باید در نظر بگیرید این است که چگونه یک تبدیل را تعریف می کنید . "تبدیل" عملی است که شما می خواهید جستجوگر پس از کلیک بر روی تبلیغ شما و بازدید از صفحه فرود شما انجام دهد. تبلیغ‌کنندگان مختلف انواع مختلفی از تبدیل‌ها را دنبال می‌کنند. یک سایت تجارت الکترونیک ممکن است بخواهد خرید را افزایش دهد، در حالی که یک لوله کش ممکن است به دنبال تکمیل فرم ها یا تماس های تلفنی باشد. همچنین مهم است که مقدار مربوط به یک تبدیل تکمیل شده را شناسایی کنید.

چگونه یک حساب کاربری جدید گوگل ادز راه اندازی کنیم

بسیار خوب، برای شما روح‌های شجاعی که تحقیقات خود را انجام داده‌اید و آماده شروع به کار هستید، در اینجا به شما نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید توپ را بچرخانید:

1. حساب Google خود را انتخاب یا ایجاد کنید

برای ایجاد یک حساب Google Ads، به یک حساب Google معمولی نیاز دارید. اگر از جیمیل استفاده می کنید، به این معنی است که از قبل یک حساب Google دارید، بنابراین می توانید به مرحله بعدی بروید. اما اگر آدرس جیمیل ندارید یا اگر یک آدرس ایمیل شخصی است، باید یک حساب کاربری جداگانه برای کسب و کار خود ایجاد کنید.

برای ایجاد یک حساب Google، به accounts.google.com بروید و سپس روی ایجاد حساب > مدیریت کسب و کار من کلیک کنید.

نحوه ایجاد یک حساب تبلیغاتی گوگل - پنجره راه اندازی حساب گوگلهنگام ایجاد حساب کاربری، می توانید آن را تحت هر ایمیلی ایجاد کنید.

set-up-google-ads-account-create-google-account

2. برای گوگل ادز ثبت نام کنید

برای ثبت نام در Google Ads، مطمئن شوید که به حساب Google خود وارد شده اید و به ads.google.com بروید . هنگامی که حساب خود را انتخاب کردید، اولین مرحله برای راه اندازی یک کمپین جدید به شما نشان داده می شود. نگران نباشید، می‌توانید یک کمپین ساده راه‌اندازی کنید و اگر هنوز کاملاً آماده پخش زنده نیستید، آن را متوقف کنید. این ما را به مرحله سه می رساند.

3. اولین کمپین خود را راه اندازی کنید

اکنون گوگل بلافاصله شما را به مرحله اول راه اندازی یک کمپین هوشمند می برد. شما نیازی به انجام این کار ندارید! ما همچنین آن را توصیه نمی کنیم زیرا این گزینه خودکار است که کنترل کمتری بر حساب خود به شما می دهد. در عوض، روی «Switch to Expert Mode» در زیر آن کلیک کنید:

نحوه اجرای تبلیغات گوگل - تغییر حالت متخصص در این مثال در اینجا به شما قابلیت های دستی بیشتری می دهد

این به شما این امکان را می دهد که یک کمپین از ابتدا ایجاد کنید. و ما شما را در تمام مراحل ایجاد اولین کمپین تبلیغاتی گوگل در اینجا راهنمایی می کنیم . شما همچنین می توانید نسخه ویدیویی را در اینجا مشاهده کنید:

منابع رایگان گوگل ادز

همانطور که در بالا گفتم، هنگامی که حساب خود را راه اندازی کردید، کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد! اما نگران نباشید، ما منابع زیادی برای کمک به شما داریم. تو می توانی:

راهنمای PPC 101 : این راهنمای رایگان شما را با اصول اولیه PPC و Google Ads از جمله امتیاز کیفیت، کلمات کلیدی، معیارها و موارد دیگر آشنا می‌کند.

هک کردن تبلیغات گوگل: این راهنما را دانلود کنید تا بدانید چگونه امتیاز کیفیت خود را بهبود ببخشید و در نهایت بودجه خود را به حداکثر برسانید.

ساختار حساب Google Ads: نحوه سازماندهی حساب خود تأثیر زیادی بر عملکرد تبلیغات شما خواهد داشت. با این راهنمای رایگان نحوه تنظیم درست آن را بیاموزید.

منبع : شهرام