گرفتن تعطیلات خانوادگی با یک نوزاد، چالش های منحصر به فردی را به همراه دارد. نوزادان به وسایل زیادی نیاز دارند و جمع آوری و خرید از فروشگاه اینترنتی کودک و نوزاد همه چیز مورد نیاز برای اطمینان از راحتی (و بقای آنها!) در جاده یا هوا می تواند بسیار سخت باشد.

بررسی اجمالی

برای چنین افراد کوچکی، مطمئناً نوزادان فضای زیادی را برای بسته بندی اشغال می کنند. علاوه بر وسایل روزمره ای که در یک کیسه پوشک تبلیغ می کنید، به تعویض لباس های تمیز، پوشک، بطری، ، شیر خشک (یا تجهیزات پمپاژ شیر مادر)، اسباب بازی، دارو و هر چیز دیگری نیز نیاز دارید. کوچولوی شما باید بخوابد.اینکه دقیقاً چه چیزهایی را برای بسته بندی نیاز دارید بستگی به نحوه سفر، محل اقامت و مدت زمان رفتن شما دارد.به عنوان مثال، هنگام بازدید از خانواده (و دسترسی به اتاق لباسشویی) نیازهای متفاوتی خواهید داشت، سپس در یک استراحتگاه جزیره ای دور افتاده اقامت خواهید داشت. به همین ترتیب، پرواز به مقصد تور استانبول چالش‌های متفاوتی نسبت به رانندگی ایجاد می‌کند.

تقریباً هر مقصدی یک فروشگاه مواد غذایی و فروشگاه اسباب بازی کودک و نوزاد دارد که می‌توانید پس از رسیدن، اقلام روزانه مانند پوشک و شیر خشک را در آن ذخیره کنید. اگر با خانواده یا دوستانتان می‌مانید، ممکن است بتوانید اقلام حجیم‌تری مانند بازی‌های بسته را قرض بگیرید. وقتی آماده شروع بسته‌بندی هستید، در اینجا یک چک لیست وجود دارد که می‌توانید از آن استفاده کنید تا مطمئن شوید همه چیز مورد نیاز خود را دارید—و اینکه آن‌ها را به گونه‌ای با لیست وسایل بهداشتی نوزاد بسته‌بندی کرده‌اید که سفر را برای کل خانواده‌تان آسان و لذت‌بخش می‌کند.

کیسه پوشک دستی

اگر در حال پرواز هستید، به یاد داشته باشید که کیسه پوشک شما باید غربالگری TSA را انجام دهد . برای اینکه عبور و مرور از طریق امنیت راحت باشد، هر گونه مایعات را در یک کیسه پلاستیکی در نزدیکی بالای چمدان خود نگه دارید و مراقب باشید که کالاهای قاچاق را بسته بندی نکنید.

غذا و ظروف کودک: اگر کودک شما شروع به خوردن مواد جامد کرده است، غذای کافی را برای هر تعداد وعده غذایی که در طول سفر نیاز دارد، به اضافه یک وعده غذای اضافی در صورت تاخیر در کیف دستی خود قرار دهید. اقلامی را انتخاب کنید که در قفسه قرار دارند و نیازی به نگهداری در یخچال ندارند - و قاشق ها را فراموش نکنید!

پیش بند : اگر فرزندتان پیش‌بند می‌پوشد، حداقل دو عدد پیش‌بند را در کیف دستی خود قرار دهید.

پتو : دو یا سه پتو بیاورید. می توانید یک یا دو بسته را روی کودک ببندید و یک زاپاس را در کیف خود بیندازید.

شیشه شیر: اگر شیشه شیر کودک شما شیر می خورد، حتماً حداقل دو شیشه شیر کودک را با خود حمل کنید.

شوینده لباس کودک و نوزاد : دو لباس جداگانه را در کیسه‌های ذخیره‌سازی به اندازه گالن قرار دهید. اگر دو کیسه دارید، می توانید پس از تعویض لباس کودک، وسایل کثیف را در یکی قرار دهید.

وسایل راحتی : اگر کودک شما یک وسیله راحتی مورد علاقه مانند پتو، حیوان عروسکی یا اسباب بازی دارد، حتما آن را در کیسه پوشک خود قرار دهید.

پد تعویض پوشک : در حین حرکت و در دستشویی های عمومی تعداد زیادی پوشک را تعویض خواهید کرد، بنابراین حتما یک پد تعویض پوشک قابل حمل را در کیسه پوشک خود قرار دهید.

پوشک و کهنه کودک و نوزاد : یک پوشک برای هر ساعت از زمان مورد انتظار سفر به اضافه یک یا دو وسیله اضافی بسته بندی کنید. اگر در حال پرواز هستید، حداقل برای یک ضربه در اواسط پرواز آماده باشید.

فرمول : TSA شیر خشک، شیر مادر و آبمیوه را در مقادیر معقول برای کودکان مجاز می‌کند . به یاد داشته باشید که همه مایعات را به طور جداگانه در یک کیسه پلاستیکی بسته بندی کنید تا بتوانید به راحتی و به سرعت آنها را برای غربالگری از کیف دستی خود خارج کنید. در مدت زمانی که برای سفر طول می کشد، به اندازه ای که کودک شما معمولاً نیاز دارد، به علاوه سه یا چهار وعده اضافی در صورت تأخیر همراه داشته باشید. فرمول پودری ساده ترین حالت در هنگام مسافرت است و می توان آن را از قبل برای راحتی اندازه گیری کرد.

کیسه های ذخیره سازی به اندازه گالن : حداقل سه عدد در کیسه پوشک بسته بندی کنید. از آنها برای لباس های خیس/کثیف یا برای پوشک های دست دوم استفاده کنید، زمانی که راه دیگری برای دور انداختن آنها ندارید.

ضدعفونی کننده دست : از ماه می 2020، TSA به هر مسافر اجازه می دهد تا یک ظرف (حداکثر 12 اونس) ضدعفونی کننده دست مایع حمل کند. 1 با این حال، ظروف بزرگتر از 3.4 اونس معمولی مجاز در یک دستی باید یک فرآیند غربالگری جداگانه را طی کنند، بنابراین مطمئن شوید که زمان اضافه ای که در ایست بازرسی امنیتی خواهید بود را در نظر بگیرید. نگه داشتن ظروف ضدعفونی کننده کودک و نوزاد  در یک کیسه پلاستیکی جداگانه (ترجیحا با زیپ که به راحتی باز می شود) می تواند روند را کمی سریعتر انجام دهد.

پزشکی : کودکان کوچک استعداد عجیبی در بیمار شدن در سفر دارند. حتما مسکن، تب، قطره گوش، قطره گاز، دماسنج و کیت کمک های اولیه را همراه داشته باشید. و به یاد داشته باشید که هر مایعی را برای غربالگری TSA در یک کیسه پلاستیکی ذخیره کنید.

پستانک : اگر کودک شما از پستانک استفاده می کند، حداقل دو پستانک اضافه کنید (احتمالاً حداقل یکی را از دست خواهید داد)

اسباب‌بازی‌ها : چند کتاب و اسباب‌بازی آرام بسته‌بندی کنید تا کودکتان را در ماشین، ترمینال فرودگاه یا وسط پرواز سرگرم کنید.

دستمال مرطوب : یک بسته کوچک از دستمال مرطوب با درب بالا در دستمال خود نگه دارید. اگر از قبل بسته ای در کیسه پوشک خود دارید، بررسی کنید که دستمال مرطوب به اندازه کافی وجود داشته باشد و هنوز مرطوب باشد.

 آوردن شیر مادر از طریق امنیت فرودگاه

بار مسافر

حتی با وجود اینکه لباس‌های آن‌ها کوچک است، اما نوزاد شما به راحتی می‌تواند یک چمدان را برای خودش پر کند. اگر قصد پرواز دارید، با شرکت هواپیمایی خود تماس بگیرید تا ببینید خانواده شما چه تعداد چمدان می توانند همراه داشته باشند.

در اینجا لیستی از وسایلی که باید در چمدان کودک خود ببندید آمده است.

غذا و ظروف کودک: اگر کودک شما به غذاهای جامد رفته است، غذای کافی برای 24 تا 48 ساعت اول سفر خود را در چمدان خود قرار دهید. پس از رسیدن به مقصد، برای خرید بیشتر برنامه ریزی کنید. ظروف را فراموش نکنید - حتماً حداقل سه قاشق با خود داشته باشید.

پیش بند : دو تا سه پیش بند اضافی بسته بندی کنید. پیشبندها اقلامی هستند که پس از رسیدن به مقصد می‌توان آنها را در سینک شستشو داد و آویزان کرد تا خشک شوند.

پتو : دو پتو اضافی بسته بندی کنید.

بطری‌ها، و برس بطری : اگر تعطیلات شما مملو از فعالیت‌ها است و خانواده‌تان در بیشتر زمان سفر در حال حرکت هستند، مطمئن شوید که بطری‌ها و نوک سینه‌ها (از جمله آنهایی که در کیسه‌ی پوشک بسته‌بندی می‌کنید) به اندازه کافی تمیز هستند. برای یک روز). فراموش نکنید که یک برس بطری را برای تمیز کردن بسته بندی کنید.

لباس : تعداد لباس‌هایی که نیاز دارید بستگی به این دارد که نوزادتان چند بار باید لباس‌هایش را عوض کند، و اینکه آیا هنگام ورود شما به امکانات خشک‌شویی دسترسی خواهید داشت. حداقل یک لباس برای هر روز به اضافه سه لباس اضافی بسته بندی کنید. شما همچنین می خواهید حداقل دو جفت پیژامه داشته باشید. است

پوشک : می‌توانید در مقصدتان پوشک بخرید (و می‌خواهید قبل از سفر به صورت آنلاین چک کنید تا بدانید چه فروشگاه‌هایی در این نزدیکی هستند)، اما ایده خوبی است که حداقل 10 پوشک در چمدان ببندید. این به شما این امکان را می دهد که تا زمانی که بتوانید به فروشگاه سفر کنید، از پس آن برآیید.

کیسه اضافی : ممکن است بخواهید یک کیسه کوچکتر بسته بندی کنید تا در حین حرکت از آن به عنوان کیسه پوشک استفاده کنید

فرمول : فرمول کافی برای 24 تا 48 ساعت اول سفر خود را بسته بندی کنید. می توانید فرمول اضافی را در مقصد خود خریداری کنید. اگر شیر می دهید و می خواهید پمپاژ کنید، مطمئن شوید که تمام وسایل مورد نیاز خود را بسته بندی کرده اید.

لوازم حمام: برای حمام کردن به همه چیز نیاز دارید. صابون بچه، شامپو بچه، گوش پاک کن، ناخن گیر، پماد بثورات پوشک، و لوسیون بچه را در کیسه های قابل آب بندی مجدد به اندازه گالن بسته بندی کنید.

دستمال مرطوب : پس از رسیدن می توانید تعداد بیشتری از دستمال مرطوب بخرید، اما مطمئن شوید که دستمال مرطوب کافی برای 24 ساعت اول سفر خود دارید. یک بسته دستمال مرطوب که حداقل نصف آن پر باشد در چمدان خود نگه دارید.

 نکاتی در مورد نحوه سفر ایمن با نوزاد

تجهیزات

چه در حال رانندگی به سمت مقصد خود باشید و چه در حال پرواز، چند قطعه کلیدی از تجهیزات کودک وجود دارد که ممکن است بخواهید برای سفر خود همراه داشته باشید.

صندلی ماشین

اگر ماشین کرایه کنید، می‌توانید صندلی ماشین کرایه کنید، اما ممکن است ترجیح دهید صندلی‌ای را که در خانه استفاده می‌کنید همراه داشته باشید، زیرا از قبل با آن آشنایی دارید. اطمینان حاصل کنید که صندلی ماشینی که همراه دارید مورد تایید FAA است و دستورالعمل های مخصوص صندلی های خطوط هوایی خود را بررسی کنید.

بیشتر خطوط هوایی اجازه می‌دهند صندلی‌های ماشین همراه با چمدان تحویل داده شوند و آن را به عنوان یک چمدان اضافی به حساب نمی‌آورند. ممکن است بخواهید برای محافظت از آن روکش صندلی ماشین بخرید یا قرض بگیرید. هنگامی که در پرواز هستید، اکثر خطوط هوایی به کودک شما اجازه می‌دهند در دامان شما سوار شود. با این حال، اداره هوانوردی فدرال (FAA) توصیه می کند که همه نوزادان در صندلی های ایمنی ایمن سوار شوند. 2 اگر تصمیم گرفتید برای کودک خود بلیط نخرید، ممکن است بپرسید که آیا صندلی های باز در پرواز شما در هنگام ورود وجود دارد یا خیر.

کالسکه

شما می خواهید یک کالسکه محکم و جمع شونده با وزن کمتر از 20 پوند به همراه داشته باشید. حتی اگر کالسکه های چتری سبک و قابل حمل هستند، ممکن است در برابر فرسودگی ناشی از تعطیلات شلوغ مقاومت نکنند. آنها همچنین ممکن است برای کودک شما راحت نباشند و به سختی می توانند از میان جمعیت عبور کنند.اگر در سفر خود کالسکه ای به همراه داشته باشید، باید بتوانید قبل از سوار شدن به پرواز، آن را در دروازه چک کنید. با این حال، اگر به یک پارک موضوعی یا استراحتگاه سفر می کنید، کالسکه خود را در خانه بگذارید. می‌خواهید مکان خاصی را که خانواده‌تان به آنجا می‌روند بررسی کنید، اما بسیاری از پارک‌ها مانند Disney World، کالسکه‌های کرایه‌ای ارائه می‌دهند.

گهواره یا Pack'n Play

شما به مکانی برای خواب راحت کودک نیاز دارید . خوشبختانه، بسیاری از هتل ها و استراحتگاه ها به عنوان بخشی از اجاره اتاق شما (بدون هزینه اضافی) گهواره و بازی های کوچک ارائه می دهند . اگر با خانواده یا خانه یکی از دوستانتان اقامت دارید، دریابید که آیا می توانید آنچه را که نیاز دارید اجاره کنید یا شاید از همسایه قرض بگیرید.

کریر نوزاد

اگر کودک شما ترجیح می‌دهد بپوشد یا نزدیک باشد، به یاد داشته باشید که یک کریر یا زنجیر بسته بندی کنید . با شرکت هواپیمایی خود تماس بگیرید تا ببینید آیا اجازه دارید نوزاد خود را در طول پرواز بپوشید یا خیر.

مانیتور کودک

اگر کودک شما در یک اتاق جداگانه می خوابد، ممکن است بخواهید یک مانیتور کودک ببندید. گیرنده ها را فراموش نکنید!