اگر هم چرا مهاجرت به یونان | مهاجرت به یونان چقدر هزینه دارد ؟به دنبال زندگی در یک کشور اروپایی هستید و هم می‌خواهید این کار برایتان مقرون‌به‌صرفه تمام شود، یونان بهترین گزینه است!

 

کار، زندگی یا تحصیل در این کشور کهن، زیبا و چشم‌نواز، می‌تواند دل‌انگیز باشد. تازه، خیلی از کسانی که از ایران، به یونان مهاجرت می‌کنند، می‌گویند این کشور، دروازه‌ای عالی و سکوی پرشی مناسب برای رسیدن به کشورهای بزرگ‌تر و پیشرفته‌تر اروپایی است!

 

چه بسیار افرادی که با مهاجرت به یونان ، توانسته‌اند به کشورهایی که بیشتر علاقه دارند، برسند.

 

فرادی که بتوانند به این کشور مهاجرت کنند می توانند به کشورهای دیگر منطقه شینگن نیز دسترسی داشته باشند و آزادانه بین این کشورها تردد داشته باشند.

 

روش های مهاجرت به یونان

مهاجرت به یونان می تواند زندگی فردی که به تغییر نیازمند است را تغییر دهد.
هر کسی با توجه به شرایط خود اقدام به بهره مندی از یکی از انواع روش های مهاجرت به یونان می کند. در این بخش قصد داریم به کلیه این روش ها بپردازیم.

 

تمکن مالی

برای مهاجرت به یونان از طریق برنامه ی تمکن مالی باید در ابتدا برای اخذ ویزای شنگن اقدام و پس از ورود به این کشور یک حساب بانکی بین‌المللی افتتاح کنید و حداقل 25 هزار یورو در آن حساب داشته باشید. اگر میانگین درآمد سالانه شما 40 هزار یورو باشد، می‌توانید از این گزینه استفاده کنید. لازم است منبع درآمد شما خارج از کشور یونان باشد و از مواردی مانند حقوق بازنشستگی، سود سهام، اجاره ی ملک یا سپرده بانکی تأمین شود. مزیت این روش آن است که به مدرک تحصیلی و زبان نیازی ندارید.

 

ثبت شرکت در یونان

ازآنجایی‌که قوانین یونان در این زمینه بسیار سخت‌گیرانه‌ است، مشتاقان زیادی ندارد. در این روش، علاوه بر داشتن برنامه ی کاری بسیار دقیق و آشنایی با قوانین تجاری یونان، سرمایه اولیه موردنیاز برای شرکت شما باید 250 هزار یورو باشد و دست‌کم به سه نیروی کاری ماهانه 2500 یورو حقوق پرداخت کنید.

 

مهاجرت تحصیلی

هزینه مهاجرت تحصیلی یونان می‌تواند سالانه بین 1500 تا 9000 یورو باشد. اما کسانی که ساکن کشورهای عضو اتحادیه اروپا هستند می توانند بدون پرداخت هزینه ای از امکانات آموزشی بهره مند شوند، البته قیمت ها با توجه به نوع رشته، دانشگاه متغیر و حتی مقطع تحصیلی استتحصیل در هر یک از دانشگاه های یونان با توجه به نوع رشته، دانشگاه و حتی مقاطع تحصیلی متفاوت است

 

اقامت یونان از طریق سرمایه‌گذاری

یکی از روش‌های سرمایه‌گذاری افتتاح حساب با سپرده ۴۰۰ هزار یورویی است. نوع دیگر می‌تواند ۴۰۰ هزار یورو سرمایه‌گذاری در زمینه اوراق قرضه دولتی باشد. همچنین شما در زمینه اوراق قرضه مربوط به املاک نیز می‌توانید مبلغ ۴۰۰ هزار یورو سرمایه‌گذاری کنید  ثبت شرکت در یونان با حداقل مبلغ ۲۵۰ هزار یورو نیز یکی دیگر از شیوه‌های سرمایه‌گذاری در یونان محسوب می‌شود

 

اقامت یونان از طریق خرید ملک

برای خرید ملک در این کشور شما باید ملک یا املاکی به ارزش حداقل ۲۵۰۰۰۰ یورو خریداری کنید تا واجد شرایط دریافت اقامت از این طریق باشید. با خرید ملک در یونان شما موفق به اخذ گلدن ویزای یونان ویزای طلایی می‌شوید.

 

مهاجرت به یونان از طریق ازدواج

یکی از روش‌های مهاجرت به کشور یونان، از طریق ازدواج با شهروندی یونانی یا عضو اتحادیه اروپا است. در این روش به مدارکی برای اثبات تابعیت یونانی همسر و ثبت ازدواج به طور رسمی نیاز دارد. علاوه بر این باید بتوانید ثابت کنید که به همدیگر علاقه دارید. در صورت ادامه ازدواج، می‌توانید اقامت ۱۰ ساله دریافت کنید. در این شیوه لازم است که فرد حداقل ۶ ماه در سال در یونان سکونت داشته باشد.

 

 

در نهایت

 

در این محتوا سعی کردیم شماری از روش های مهاجرت به یونان را برای شما عزیزان بررسی کنیم ، موسسه مهاجران زند آرتا به عنوان تنها موسسه ایرانی با شعبه مستقیم در یونان و با بهره گیری از تیم وکلای یونانی خود که بیش از ۵۰ پرونده گلدن ویزای موفق را در کارنامه خود دارند آماده ارائه خدمات تخصصی در زمینه مهاجرت و اخذ ویزا برای شما عزیزان هستیم

 

بـرای مشــاوره یـا اطـلاعـات بیـشتر با شـماره تـلفن زیـر تـماس حاصـل فـرماییـد

(۲۰ خط) ۱۱۰۰ ۸۸۵۳ – ۰۲۱

مهاجرت به یونان از طریق ازدواج