این روزها وقتی صحبت از بازار مسکن ترکیه می شود، تمرکز بر فتحیه است. تلاش‌های اخیر محلی توسط شهرداری و روندهای محرک که قبلاً برای چندین دهه مقصد مورد علاقه گردشگران و خریداران خانه تور استانبول بوده است، این منطقه را به عنوان یک مقصد برتر سرمایه‌گذاری بر روی نقشه قرار داده است. ساکنان و گردشگران که در منطقه موگلا در سواحل مدیترانه جنوبی نشسته‌اند، از مناظر خوش منظره، سبک زندگی دریانوردی و مارینا و آب و هوای عالی در طول سال با تور آنتالیا لذت می‌برند. اما شورای محلی آمادگی این را ندارد که در هر فرصتی که به دست می‌آورد، روی فتحیه تکیه کند و برای بهبود فتحیه تلاش کند. با سرمایه‌گذاری میلیون‌ها دلار برای تعمیر جاده‌ها و زیرساخت‌های آب، اجازه دهید ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

تله کابین اسکای واک

هر ساکنی از پروژه برنامه ریزی شده تله کابین Skywalk هیجان زده است. با دویدن بین ساحل اولودنیز و قله کوه باباداغ، در تمام طول سال، پاراگلایدرها عاشق این سواری خواهند بود، اما گردشگرانی که می خواهند زیبایی فتحیه را از بالا تماشا کنند. 61 کابین با طول 1969 متری، این سفر طولانی در حال حاضر از طریق جاده را تنها به هفت دقیقه تبدیل می کند. تیم خوشبین پشت این پروژه می گویند که علاوه بر حمل و نقل، تله کابین به یک فعالیت توریستی توصیه شده تبدیل خواهد شد. آنها تخمین می زنند که به دلیل سهولت، پاراگلایدرها و افراد بیشتری را به سمت مسیر معروف لیسیایی که باباداغ در آن نشسته است جذب می کند. فعالیت ها و موسسات پذیرایی در این اجلاس همچنین گردشگران بیشتری را که خواهان یک روز بیرونی هستند، به همراه خواهد داشت. از آنجایی که تله کابین در تمام طول سال کار می کند و نه فقط در تابستان، ساکنان می توانند هر زمان که بخواهند از سواری لذت ببرند. در نهایت، این پروژه قصد دارد هر سال یک میلیون مسافر تله کابین را تامین کند.

 

تفرجگاه ساحلی کالیس

در همین حال، مردم در ساحل کالیس نیز مشغول تدارک برای فصل تابستان بوده اند. اخبار در مورد این مقصد، که در ابتدا برای مقابله با سرریز گردشگری، از مرکز شهر اصلی فتحیه ساخته شد، در حال پخش شدن است. علاوه بر میزبانی یک ساحل فوق‌العاده، غروب‌های شگفت‌انگیز خورشید جمعیت را به خود جذب می‌کنند. شورای محلی برای وفادار ماندن به نام خود، ترویج فضای ساحلی و راضی نگه داشتن بازدیدکنندگان سخت تلاش کرده است تا گردشگاه را درست در زمان مناسب برای هجوم گردشگران ترک و خارجی بازسازی کند.

پارک فتحی بیگ

در سال 2018، شورای محلی پارک فتحی بیگ را افتتاح کرد. شورای محلی به نام یک خلبان هواپیمایی که اصالتا اهل منطقه بود و الهام بخش نام فعلی فتحیه بود، یک منطقه تفریحی برای پیر و جوان می خواست. با وجود مسیرهای ویژه برای دوندگان و دوچرخه سواران، فضای سبز گسترده، پارک را به مکانی دلپذیر تبدیل می کند. ساکنان همچنین از نیمکت‌ها، بانوج‌ها، آب‌نماها و آلاچیق‌ها استفاده می‌کنند، در حالی که منطقه کودکان شامل قاب‌های کوهنوردی، پارک اسکیت، و کشور بسکتبال است. اکنون پارک تقریباً در سومین سالگرد افتتاح است، باغ ها بالغ شده اند و اکنون یکی از محبوب ترین کارهای منطقه فتحیه است.

افزایش ارزش ملک

کووید شیوه زندگی و کار ما را تغییر داد، و این، همراه با تلاش‌های شورای محلی، به‌طور چشمگیری بر ارزش‌های دارایی تأثیر گذاشت. کووید، خریداران ترکیه ای بیشتری را وادار می کند که از شهرهای بزرگ مانند استانبول خارج شوند، به ویژه آنهایی که می توانند از خانه کار کنند. فتحیه یکی از مناطقی است که شاهد افزایش علاقه خریداران ترکیه ای هستند که خواهان ویلاهایی با باغ خصوصی هستند. این افزایش علاقه و خرید از بخش داخلی و پروژه‌ها و تلاش‌های محلی باعث ایجاد اعتماد در بازار شده است و در برخی محله‌ها طی سال گذشته، ارزش ملک تا 40 درصد افزایش یافته است.

اطلاعات بیشتر درباره فتحیه

همه اینها تنها گوشه ای از آنچه در دوازده ماه گذشته در فتحیه رخ داده است. فراموش نکنیم، این کشور برای چندین دهه یک مقصد پیشرو در ترکیه بوده است. به عنوان یک کانون گردشگری و مقاصد محبوب برای مهاجران سابق، اگر قبلاً نرفته اید، فتحیه را در لیست خود قرار دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فتحیه، به راهنمای منطقه و اطلاعات ما مراجعه کنید . علاوه بر صحبت در مورد منطقه، ما به منظور ارائه دانش محلی در مورد مناطق جداگانه، تمرین می کنیم.

درباره ما : ما گلبرگ سیر | golbargtravel.com هستیم، متخصص کارگزار تور ترکیه و استانبول و آنتالیا در مرکز شهر فتحیه. نمایندگان محلی ما، که چندین دهه در این منطقه زندگی و کار کرده اند، پر از اطلاعات مفید برای هر کسی است که به دنبال خرید ملک است، چه به عنوان خانه تعطیلات تابستانی، سرمایه گذاری یا زندگی دائمی. برای صحبت با آنها، به دفتر ما در تهران مراجعه کنید یاامروز با ما تماس بگیریدبرای رشد سئو سایت میتوانید با سئوورد که یک تیم سئوکار حرفه ای برای رشد سئو سایت شماست تماس بگیرید .