چاه های مارپیچی پرتغال : نزدیک به شهرک سنترا در کشور پرتغال چاه های مارپیچی وجود داشته اند که به خاطر معماری عجیب و غریبشان توجه بسیاری از مردم دنیا و توریست ها تور اروپا را به خود جلب کرده اند. چاه های مارپیچی و یا Initiaion well، دلیل این توجه مردم و توریست ها، سبک معماری بوده که ترکیبی از گوتیک و سبک مذهبی مخصوص کلیساها و یونانی، موری و ترکی از عربی، اسپانیایی و بربری و رنسانس می باشد. این بنا دارای دو چاه بسیار بزرگ بوده که با پنجره های کوچک و بزرگ و تراس ها زیبا تزئین شده است. توریست ها و گردشگران در بازدید از این بنا از تمام قسمت های و به خصوص چاه و معماری به خصوص و عجیب آن دیدن کنند. این چاه ها درواقع برج هایی در داخل زمین هستند و موضوع جالب آن این بوده که هیچوقت از آن ها آبی برداشت نشد و همینطور بی استفاده باقی ماندند.

چاه های مارپیچی پرتغال

مجسمه ها و تاریخچه چاه های مارپیچی پرتغال

از تاریخ ساخت این چاه ها تاریخ دقیق و مشخصی در دسترس نیست اما شواهد نشان میدهد که متعلق به صدها سال پیش می باشد. توریست ها و گردشگرانی که به دنبال کشف بناهای عجیب و غریب و ماجراجویی هستند، این مکان بهترین گزینه برای آنهاست. چاه های مارپیچی پرتغال مجسمه های مختلفی، پله های کوتاه و بلند و دخمه ها تاریکی دارد.

مجسمه ها و تاریخچه چاه های مارپیچی پرتغال

معماری این چاه ها

اگر از چاه های مارپیچی از نزدیک دیدن کنید، سبک های مختلف معماری را خواهید را دید که نظیر ان ها را هیچ کجای دنیا ندیده اید! تمام این بنا روی اصول و بسیار دقیق ساخته شده است. پله های آن به شکل مارپیچ به سمت بالا رفته و ستون های آن نقش و نگارهای زیبا و ظریفی دارند. همینطور پنجره های بسیار زیبا و درگاه هایی به شکل گنبد داشته که نمیتوان ان ها را نادیده گرفت. 

معماری این چاه ها

ساعات بازدید از چاه های مارپیچی پرتغال

توریست ها و گردشگران تور ارزان اروپا میتوانند هر روز هفته از ساعت نه صبح تا هفت بعد از ظهر از چاه های مارپیچی پرتغال دیدن کنند.