پل شیطان در آلمان : در پارک آزالیا و رودودندرون با مساحت دویست هکتار در شهر گابلنتس کشور آلمان، دارای پلی عجیب و غریب در دنیاست. این پارک در فاصله شش کیلومتری از مرز لهستان قرار داشته و یک پارک عمومی و آزاد می باشد که بابت ورود به آن از توریست ها و گردشگران تور اروپا هزینه ای دریافت نمی شود. این پارک در قرن نوزدهم ساخته شده و یکی از معروف ترین پارک های دیدنی در آلمان می باشد. و اما میرسیم به پل معروف این پارک که Rakotzbrucke نام داشته و آن را به پل شیطان می شناسند. پل شیطان به صورت مورب و قوس دار روی آب های Rakotzsee ساخته شده است و دارای انعکاس بسیار زیبای دایره ای شکل روی آب می باشد. یکی از دلایلی که توریست ها و گردشگران به سمت این پل جذب می شوند، انعکاس تماشایی و جذاب این پل می باشد. 

پل شیطان در آلمان

تاریخچه پل شیطان در آلمان

پل شیطان در شهر گابلنتس آلمان در سال 1860 ساخته شده است. مصالحی در که ساخت پل شیطان استفاده شده از مخلوط سنگ معدن و بازالت بوده و به شکل نیم دایره می باشد.

تاریخچه پل شیطان در آلمان

داستان عجیب پل شیطان در آلمان

بسیاری از توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری اروپا جدا از انعکاس زیبای این پل روی آب، به خاطر افسانه ای که راجب به این پل گفته شده، مشتاق به دیدار آن هستند. دلیل اینکه به این پل لقب شیطان را داده اند این است که نسبت به شکل دایره ای که داشته ساخت این چنین پلی بسیار خطرناک و سخت بوده و نمیتواند ساخته دست انسان باشد به همین خاطر به آن پل شیطان می گویند. داستان دیگر درباره این پل این بوده که سازندگان آن در زمان ساخت شاهکارهای خود با شیطان مخالفت می کردند و شیطان به آن ها گفت اولین کسی که از روی پل عبور کند باید روح خود را به شیطان بدهد. 

داستان عجیب پل شیطان در آلمان

بهترین زمان بازدید از پل شیطان در آلمان

بهترین زمانی که به توریست ها و گردشگران تور ارزان اروپا پیشنهاد می کنیم از پل شیطان در آلمان دیدن کنند، فصل پاییز و فصل زمستان می باشند. در این دو فصل پارک و فضای اطراف پل بسیار زیبا و تماشایی خواهد بود. همینطور توریست ها و گردشگران باید به این نکته توجه داشته باشند که نمیتوانند روی پل قدم بگذارند. قدم گذاشتن روی این پل به خاطر محفوظ نگه داشتن اش ممنوع می باشد. 

بهترین زمان بازدید از پل شیطان در آلمان