پل شیشه ای ترسناک چین : پل شیشه ای و بزرگ چین، یکی از طولانی ترین پل های دنیا بوده که در ارتفاعات، روی یک پارک جنگلی قرار دارد. این پل معلق شیشه ای سالانه هزاران هزار توریست و گردشگر را به سمت خود جذب می کند. پل وحشت انگیز چین در سال 2016 افتتاح شده و حدودا چهارصد متر از کف دره فاصله دارد. گفته شده این پل با 370 متر عرض، قادر است ظرفیت هشتصد نفر را روی خود تحمل کند. کف این پل از سه طبقه شیشه شفاف اما محکم و قوی ساخته شده و دو کوه دره بینیان را به یکدیگر متصل می کند. این پل شیشه ای که ژانگجیاجی نام داشته بعد از پل روی کوه تان مین، دومین پل در چین بوده که از مواد شفاف ساخته شده است.

پل شیشه ای ترسناک چین

ترک برداشتن پل زیر پای یک بازدیدکننده

درست دو هفته بعد از افتتاح این پل ترسناک، قسمتی از پل زیر پای یکی از بازدیدکنندگان ترک برداشت! این موضوع به اندازه کافی توریست ها و گردشگران تور چین و مردم را نگران کرده بود اما مقامات این اطمینان را به مردم دادند که ترک ها سطحی بوده. برای جلب اطمینان دوباره مردم اقدامات و تبلیغات بسیاری انجام شد تا ثابت شود پل استقامت لازم را دارد مثل رانندگی روی پل، استفاده از پتک و چکش های بزرگ برای ضربه زدن به لایه های ضخیم پل و ... . اما بالاخره این پل امتحان خود را پس داده و دوباره اعتماد مردم را بدست آورد. اما برای رعایت نکات ایمنی حدودا ششصد تا هشتصد نفر امکان راه رفتن روی پل را دارند.

ترک برداشتن پل زیر پای یک بازدیدکننده

نکاتی که قبل از بازدید از پل شیشه ای ترسناک چین باید بدانید :

قبل از بازدید از پل باید مواردی را زیر نظر داشته باشید. اول اینکه پل ژانگجیاجی در فصل های سرد مثل زمستان بسته خواهد بود. همزمان ششصد نفر میتوانند روی پل حضور داشته باشند. در بازدید از پل تنها میتوانید کیف دستی و موبایل ها را همراه خود داشته باشید. هرگز روی پل حرکاتی مثل دویدن و تکیه دادن به لبه های پل را انجام ندهید. به توریست ها و گردشگران تور ارزان چین که مشکل ناراحتی قلبی، فشار خون و یا ترس از ارتفاع دارند، بازدید از این پل پیشنهاد نمی شود.

نکاتی که قبل از بازدید از پل شیشه ای ترسناک چین باید بدانید :