پارک گالیور والنسیا در اسپانیا : گالیور پارکی ایده آل، زیبا و هیجان انگیز در شهر والنسیای اسپانیا بوده که یکی از مراکز تفریحی هیجان انگیز اسپانیا نیز محسوب می شود. بسیاری از مردم شهر والنسیا کودکان خود را برای آشنا کردن با هنر اجتماعی، فضا سازی و ادبیات داستانی به این پارک می آورند. پارک گالیور والنسیا در اسپانیا بر طبق داستان گالیور و شهر لیلیپوت ها طراحی و ساخته شده است. توریست ها و گردشگران ایرانی تور اروپا با بازدید از این پارک خاطرات کودکان شان که کارتون آن چندین بار از تلویزیون های ایرانی نشان داده شده زنده می شود. بسیاری از مردم ایرانی شخصیت های داستانی این پارک می شناسند و از بازدید آن ها لذت خواهند برد. 

پارک گالیور والنسیا در اسپانیا

مجسمه های شخصیت پارک گالیور والنسیا

همانطور که در ابتدا گفته شد، این پارک براساس داستان گالیور و شهر لیلیپوت ها طراحی شده و به همین خاطر مجسمه هایی از شخصیت های این داستان مثل گالیور و کوتوله های لیلیپوت در آن قرار گرفته اند. به توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری اروپا پیشنهاد می کنیم از قسمتی از پارک در آن لحظه ای را نشان داده اند که گالیور وارد شهر لیلیپوت ها شده و کوتوله گالیور را در حالی که به صورت دراز کشیده روی زمین افتاده و خواب است را با بند و طناب زندانی کرده اند، بازدید کنند. این قسمت از پارک توجه بسیاری از توریست ها و گردشگران تور اسپانیا را به خود جلب کرده است. 

مجسمه های شخصیت پارک گالیور والنسیا

امکانات تفریحی در پارک گالیور

پارک گالیور به این خاطر بین توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری اسپانیا و همینطور کودکان محبوب بوده که امروزه آنها در نقش کودکان لیلیپوتی میتوانند از غول بزرگ پارک یعنی گالیور که به صورت دراز کش قرار دارد، بالا رفته و با آن بازی کنند. این پارک به همراه مجسمه بزرگی که داشته به گونه طراحی و ساخته شده که برای کودکان به نوعی زمین بازی نیز محسوب شود. کودکان میتوانند از پله ها بالا رفته و روی شکل مجسمه گالیور خود را تماشا کنند و یا از موهای بسته شده گالیور با طناب که شبیه به سرسره طراحی شده، سرسره بازی کرده و لذت ببرند. جوانان نیز میتوانند روی یک بند انگشت گالیور ایستاده و سلفی بگیرند. 

امکانات تفریحی در پارک گالیور

ساعات بازدید از پارک گالیور والنسیا در اسپانیا

پارک گالیور والنسیا هر روز هفته از ساعت ده صبح تا هشت شب آماده بازدید توریست ها و گردشگران تور ارزان اروپا می باشد.