پارک گاردالند ایتالیا : آثار باقی مانده از کارتاژها، اعراب، فنیقی ها، نورمن ها و یونانی ها در طول سده ها در این کشور باعث شده که ایتالیا امروزه به یکی از توریستی ترین کشورهای جهان تبدیل شود. اما اینبار میخواهیم به سراغ جاذبه ای غیر تاریخی برویم. این جاذبه مدرن شهر بازی در قسمت شمال شرقی ایتالیا قرار داشته و گاردالند نام دارد. گاردالند در نوزدهم جولای سال 1975 افتتاح شده و دارای سه قسمت اصلی می باشد. این سه قسمت گاردالند، زندگی دریایی گاردالند و هتل گاردالند را شامل می شود. این پارک در کنار دریاچه گاردا قرار داشته و مجله فوربس بین ده شهربازی برتر دنیا رتبه پنجم را دارد. همینطور هشتمین شهربازی پربازدید اروپا بوده و سالانه نزدیک به سه میلیون توریست و گردشگر تور ایتالیا از آن دیدن می کنند. پارک گاردالند ایتالیا 445 هزار مترمربع مساحت داشته و در سال 2006 به شرکت مرلین اینترتینتمنت واگذار شده است. 

پارک گاردالند ایتالیا

جاذبه های پارک گاردالند

این پارک بیشتر از سی جاذبه داشته که حتما با دیدن آن ها وجد خواهید آمد. به ترتیب معرفی می کنیم، یکی از محبوب ترین و جذاب ترین وسایل تفریحی پارک گاردالند، ترن پاندای کونگ  فوکار بوده که درست از انیمیشن محبوب پاندای کونگ‌فو الهام گرفته و ساخته شده است. به جز این ترین، ترن های دیگری هم مثل راپتور و سکویا ادونچر وجود دارد. از دیگر جاذبه های این شهربازی میتوان آرامگاه مصری رامسس ایل ریسوگلیو را برای توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری ایتالیا مثال زد که الهام گرفته از معابد آرامگاه های مصری می باشد. از جاذبه های اصلی این پارک میتوان به جنگل رپیدز، گردباد آبی، رپتور، ماموت، فرار از آتلانتیس، رامسس و سیاه چاله اشاره کرد. 

جاذبه های پارک گاردالند

دیگر تفریحات اطراف شهربازی محبوب ایتالیا

جدا از آثار تاریخی و جاذبه های آن، تفریحات دیگری هم هست که میتوانید در اطراف این پارک وسیع و جذاب انجام دهید. پیشنهاد اول ما به شما پیاده روی هنگام غروب و یا عصر یکشنبه در اطراف شهر است. یکشنبه ها بسیاری از ایتالیایی ها برای تماشای رویدادهای ورزشی به حومه شهر می آیند. در فصل تابستان نیز جمعیت زیادی کنار ساحل جمع می شوند و در کنار ساحل به فوتبال بازی کردن مشغول می شوند. دوچرخه سواری، اسکی، تنیس، مسابقه اتومبیل رانی و ... از جمله ورزش های محبوب این منطقه محسوب می شوند. در سال های اخیر بسکتبال بین ایتالیایی ها طرفداران بسیاری پیدا کرده است. در پارک نیز همانطور که گفته شد میتوان مشغول به سواری رولر کاستر، سواری های آبی و ... بود. پارک گاردالند ایتالیا پر از درخت های تزئین شده، مجسمه های باشکوه و زیبا بوده و همینطور هتلی مثل قلعه برای اقامت بازدیدکنندگان دارد. 

دیگر تفریحات اطراف شهربازی محبوب ایتالیا

هزینه بلیت و دسترسی های نزدیک به پارک گاردالند ایتالیا

توریست ها و گردشگران تور ارزان ایتالیا که میخواهند از وسیله خودروی شخصی و یا ون برای رسیدن به پارک گاردالند استفاده کنند، پیشنهاد می کنیم از سمت شهر میلان حرکت کنند و بعد از خروجی Peschiera del Garda با طی کردن چند کیلومتری به پارک میرسند. اگر از سمت شهر ونیز می آیند، بعد از خروجی Sommacampagna و یا   Peschiera del Gardaبا طی کردن چند کیلومتر به پارک خواهند رسید. هزینه بلیت یک روزه برای این پارک 32 یورو، بلیت دو روزه 50 یورو، برای کودکانی با قد زیر یک متر رایگان و برای افرادی با ناتوانی جسمی نیز رایگان می باشد.