پارک کارالی اوغلو آنتالیا : یکی از جاذبه های گردشگری هر شهر، که بیشتر مردم و حتی توریست ها و گردشگران همیشه برای تفریح و استراحت آن انتخاب میکنند، پارک ها هستند، پارک ها فضای زیبا و آب و هوای تمیزی دارند. شهر آنتالیا نیز پارک های باصفا و زیبای بسیاری داشته که یکی از آن ها پارک کارالی اوغلو، پارک بسیار معروف در این شهر است. پارک کارالی اوغلو آب و هوایی خوب داشته و با قرار داشتن کنار خلیج آنتالیا، یکی از زیباترین چشم اندازهای این منطقه دارد. فضایی سبز و محیطی صمیمی این پارک باعث شده تا همیشه شلوغ از مردم و توریست های تور آنتالیا باشد. اگر به دنبال هواخوری و گشت و گذار در فضای سبز و خوش آب و هوا هستید، پارک کارالی اوغلو را انتخاب کنید. توریست ها و گردشگران تور آنتالیا میتوانند در کنار مجسمه های معروف این پارک، به خصوص مجسمه کارگر و پسر پارک کارالی اوغلو عکس های یادگری بگیرند. این پارک پر از درخت های کاج، نخل یا سرو هستند.

پارک کارالی اوغلو آنتالیا

امکانات رفاهی و رستوران های پارک کارالی اوغلو آنتالیا

این پارک بهترین مکان برای پیاده روی ها و استفاده از هوای تازه در منطقه است. همینطور فضای سبزی که این پارک ایجاد کرده باعث ایجاد شادی و نشاط میشود. رستوران ها و کافه های خوبی در این پارک مکانی دنج و مناسب برای عصرانه هستند.  

امکانات رفاهی و رستوران های پارک کارالی اوغلو آنتالیا

راه های رسیدن به پارک کارالی اوغلو آنتالیا

این پارک در قسمت مرکزی از شهر آنتالیا، و جنوب شهر قدیمی کالجی قرار داشته و با استفاده از تراموا و پیاده میتوان به راحتی به آن رسید. توریست ها و گردشگران تور آنتالیا میتوانند به همراه بازدید از این پارک، از جاذبه های دیدنی دیگر این منطقه مثل تئاتر شهر، برج قدیمی هیدریلیک، صخره های بزرگ در خلیج، ساختمان شهرداری و ... دیدن کنند.