پارک پادشاه رامای نهم بانکوک : بزرگترین فضای سبز شهر بانکوک، پارک پادشاه رامای نهم می باشد. این پارک دارای یک باغ گیاهشناسی، دریاچه بزرگ و باغ هایی بوده الهام گرفته از کشورهای مختلف دنیا هستند. پارک پادشاه رامای نهم به مناسب جشن تولد شصت سالگی پادشاه تایلند در سال 1987 ساخته شده است. بازدید از این پارک بانکوک به شما کمک می کند تا برای ساعاتی از شلوغی و همهمه شهر به دور باشید. این پارک 81 هکتار مساحت داشته و بازدید از همه جای آن تقریبا چند ساعت طول می کشد. هر روز بسیاری از مردم محلی شهر بانکوک و توریست های تور تایلند نیز بعد از ظهرهای خود را در پارک پادشاه رامای نهم می گذرانند. صبح ها بسیاری از مردم برای ورزش کردن و بعد از ظهرها نیز بسیاری از خانواده ها و زوج ها برای تفریح و پیاده روی به پارک می آیند. پیشنهاد ما برای توریست ها و گردشگران برای بازدید از پارک پادشاه رامای نهم ماه دسامبر است. چرا که در این ماه فستیوال سالانه گل در پارک پادشاه رامای نهم بانکوک برگزار شده و میتواند برای شما سرگرم کننده باشد. 

پارک پادشاه رامای نهم بانکوک

قسمت های مختلف پارک

پارک پادشاه رامای نهم به چند قسمت مختلف تقسیم شده و میتوان قسمت اصلی آن را در کنار دریاچه پیدا کرد. این پارک یک ساختمان قدیمی داشته که انگار از قسمت های اول سریال استار ترک بیرون کشیده شده. این ساختمان برای توریست ها و بازدیدکنندگان تمام آثار مرتبط به پادشاهان مثل نقاشی ها، عکس ها و اطلاعات پروژه های سلطنتی را دید. مناره مخروطی شکل این ساختمان را میتوان از هر نقطه پارک دید. اگر به دنبال تابلوهای راهنما برای گشت و گذار بهتر در این پارک هستید، باید بگوییم متاسفانه زیاد از زبان انگلیسی در این پارک استفاده نشده است. 

قسمت های مختلف پارک

باغ ها و دیزاین این پارک بانکوک

همانطور که در ابتدا گفته شد، این پارک باغ هایی داشته که از کشورهای مختلف الهام گرفته شده است. توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری تایلند در این پارک میتوانند باغ های ژاپنی، انگلیسی و ... پیدا کنند. باغ چینی این پارک دارای عمارتی چوبی بوده که پشت آن یک بعد از دیواری قرار دارد. در کنار این عمارت نیز یک برکه و پل های مینیاتوری قرار دارند. در باغ آمریکایی که زیر گنبدی بزرگ قرار داشته، با شن ها و کاکتوس های بسیارش شما را به یاد صحرای نوادا می اندازد. باغ ایتالیایی پارک پادشاه رامای نهم بانکوک مملو از فواره های زیبا و پرچین های تزئین شده می باشد. 

باغ ها و دیزاین این پارک بانکوک

تفریحات و رستوران های پارک پادشاه رامای نهم

تفریحات زیادی در پارک پادشاه رامای نهم ارائه شده که شما میتوانید با آن ها خود را سرگرم کنید. از آنجایی که این پارک قایق های پدالی به شکل اردک و قو داشته، میتوان به قایق سواری پرداخت. اگر سحرخیز باشید میتوانید صبح های زود در کلاسی های عمومی تایچی و ایروبیک که در این پارک برگزار می شوند، شرکت کنید. باشگاه بدنسازی روباز برای بزرگسالان و کودکان، دکه های کوچک و ... از دیگر امکانات تفریحی پارک پادشاه رامای نهم بانکوک هستند.  

تفریحات و رستوران های پارک پادشاه رامای نهم

ساعات بازدید و دسترسی های نزدیک به پارک پادشاه رامای نهم بانکوک

این پارک را میتوان در فاصله پانزده کیلومتری از مرکز شهر بانکوک پیدا کرد. راحت ترین راه برای توریست ها و گردشگران تور ارزان تایلند برای رسیدن به پارک پادشاه رامای نهم این است که از داخل شهر تاکسی بگیرید. این پارک هر روز هفته از ساعت پنج صبح تا شش بعد از ظهر باز بوده و هزینه ورودی آن برای هر نفر ده بات می باشد.