پارک مشرف دبی : وسیع ترین پارک دبی که حتما باید از آن بازدید کنید. این پارک صد هکتاری در نزدیکی فرودگاه بین المللی دبی ساخته شده و امکانات بسیاری دارد. توجه داشته باشید که دوچرخه سواری و اسکیت در این پارک ممنوع میباشد.

پارک مشرف دبی

امکانات پارک مشرف دبی :

پاک مشرف دبی به دلیل داشتن امکانات بسیار مورد توجه توریست ها و مسافران تور دبی واقع شده و به همین دلیل ورودیه ای به مبلغ ده درهم برای ماشین ها به پارک در نظر گرفته شده است. داخل ای پارک، تعدادی خانه مینیاتوری که هرکدام نشان دهنده مللی هستند ایجاد شده و بسیار جالب میباشد. همینطور برای سرگرمی ترن هوایی وجود دارد که میتواند شما را سرتاسر بگرداند. زمان کار ترن از بعد از ظهر به بعد میباشد. به فضای سرسبز پارک نیز اهمیت بسیاری داده شده، انواع درخت های مانند کُنار، کور ، کِرت ، سَمر ، گز ، سَلَم و فرت را در پارک مشرف دبی میتوانید مشاهده کنید. شاید تعجب کنید اما شما میتوانید در این پارک شتر سواری سا اسب سواری کنید!  و یا از استخر بزرگ پارک استفاده کنید. برای کودکام نیز زمین بازی مخصوص ترتیب داده شده.

امکانات پارک مشرف دبی

ساعات بازگشایی پارک مشرف دبی :

هر روز از هشت صبح تا 11:30 میتوانید از این پارک بازدید کنید و برای دیدن هر قسمت از پارک باید ورودیه های مختلفی پرداخت کنید اما برای وارد شدن به پارک باید سه درهم بپردازید. برای پارک اتومبیل در پارکینگ 10 درهم، برای استفاده از استخر برای بزرگسالان و کودکان به ترتیب، ده و پنج درهم باید پرداخت کنید. مبلغ استفاده از ترن دو درهم میباشد.

آدرس پارک مشرف دبی : Mirdif Al Khawaneej RdDubaiUnited Arab Emirates