پارک لومپینی بانکوک تایلند : تایلند بهترین پارک ها و طبیعت های بکر را در سراسر دنیا داشته که بسیاری از آنها نیز شهرت جهانی دارند. یکی از پارک های دوست داشتنی و بسیار سرسبز شهر بانکوک تایلند، پارک لومپینی است. این پارک بهترین مکان برای پیاده روی در فضای باز همراه با هوای تازه و درختان و گل های رنگارنگ است. پارک لومپینی بانکوک تایلند محل زندگی جانوران و گیاهان مختلفی بوده و بیشتر از نیم میلیون متر مربع مساحت دارد. این پارک سرسبز در سال 1920 به عنوان نمایشگاه صنایع دستی و گل ساخته شده بوده و بعد از سال ها گسترش و پیشرفت، به یکی از بزرگ ترین پارک های سرسبز محبوب بین توریست ها و گردشگران تور تایلند در بانکوک تبدیل شده است. بعد از آن، این پارک به یکی از تفرجگاه های مردم تایلند تبدیل شد و اکنون که از آن بازدید کنید بسیاری از آن ها را میبینید که در حال نرمش، دویدن، قدم زدن، ایروبیک و دیگر تفریحات هستند.

پارک لومپینی بانکوک تایلند

امکانات رفاهی پارک لومپینی بانکوک تایلند

تقریبا همه نوع تفریحی در این پارک وجود داشته و شما میتوانید هر کاری که دوست دارید در آن انجام دهید. اگر به دنبال مکانی برای پیک نیک هستید، این پارک بسیار مناسب است. انواع تفریحات در این پارک دیده می شود مثل قایقرانی، باشگاه، کلاس های رایگان ایروبیک، زمین بسکتبال و ... . یک شنبه های پارک لومپینی بانکوک تایلند را از دست ندهید! هر یک شنبه بعد از ظهر موسیقی جاز محلی یا ارکستر کلاسیک به صورت رایگان در پارک برگزار می شود.

امکانات رفاهی پارک لومپینی بانکوک تایلند

تمساح های پارک لومپینی بانکوک تایلند

یکی از عجیبت ترین چیزهایی که توریست ها و گردشگران تور تایلند را در این پارک می ترساند، تمساح هایی هستند که به صورت آزادانه در پارک برای خود گشت و گذار می کنند.. البته نیازی به نگرانی نیست این تمساح های کوچک بی آزار بوده و سعی کنید در مواجه با آن ها هول نکرده و نترسید. علاوه بر تمساح ها، سنجاب ها، نرم تنان و ... دیگر حیواناتی هستند که در این پارک زندگی می کنند. علاوه بر حیوانات، گیاهان بسیار کمیاب و بومی در این پارک هستند که آن به یک پارک جنگلی در بانکوک تبدیل کرده اند.

تمساح های پارک لومپینی بانکوک تایلند

فروشگاه های بیرون از پارک لومپینی بانکوک تایلند

اگر بعد از گشت و گذار حسابی خسته شدید و میخواهید مکانی استراحت کرده و چیزی بخورید، غرفه های اسنک در پارک به صورت پراکنده وجود دارند. همینطور خارج از پارک، فروشگاه های مواد غذایی بسیار هستند.

فروشگاه های بیرون از پارک لومپینی بانکوک تایلند

دسترسی های نزدیک و بهترین زمان بازدید از پارک لومپینی بانکوک تایلند

بهترین زمانی که توریست ها و گردشگران تور تایلند میتوانند از پارک لومپینی بانکوک دیدن کنند، صبح زود و یا هنگام غروب است. پارک لومپینی هر روز هفته از ساعت چهار صبح تا نه شب برای بازدید باز می باشد. برای رسیدن به این پارک، باید به ایستگاه متروی لومپینی و سیلوم رسیده و مسیر خود را تا بین جاده های رامای چهارم و راچادامری ادامه دهند.