پارک فنرباغچه استانبول : این پارک در قسمت جنوبی مارینا قرار داشته و در قرن نوزدهم به یک پارک عمومی تبدیل شده است. امروزه این پارک، یک مرکز تفریحی محبوب بین توریست ها و گردشگران تور استانبول بوده که برای وقت گذرانی و گشت و گذار همراه با خانواده یا دوستانشان به این شهر سفر کرده اند. حزایر پرنس و سارای بورنو از چشم اندازهای بسیار زیبای این پارک هستند. پارک فنر باغچه یکی از بهترین پارک های شهر استانبول در منطقه کادیکوی است. پیشنهاد لست تورز برای توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری استانبول برای بازدید از این پارک، عصرهاست. این پارک عصر هر روز آب و هوای بسیار خوبی داشته و زیباتر می شود. اما بیشتر از دو الی سه ساعت از این پارک بازدید نکرده و سعی کنید زمان خود را برای جاذبه های اطراف این پارک نگه دارید. 

پارک فنرباغچه استانبول

امکانات و تفریحات پارک فنرباغچه استانبول

این پارک استانبول به خاطر چشم انداز بسیار زیبایی که از دریای مدیترانه داشته بسیار معروف است. زوج های بسیاری هنگام غروب آفتاب، بعد از ظهری عاشقانه را در این پارک می گذرانند. پارک فنرباغچه دارای بسیاری از امکانات و خدمات تفریحی مثل زمین بازی مخصوص کودکان، دوچرخه سواری، تفرجگاه ساحلی، رستوران های ساحلی، کافه ها، زمین فوتبال و ... می باشد. فصل بهار نیز پوششی از لاله های رنگارنگ و زیبا داشته و بسیار زیباتر از قبل می شود. 

امکانات و تفریحات پارک فنرباغچه استانبول

جاذبه های نزدیک به پارک فنرباغچه

نزدیک به این پارک جاذبه های بسیاری هم قرار داشته که توریست ها و گردشگران میتوانند بعد از اینکه از پارک بازدید کردند، از دیگر جاذبه های استانبول نیز دیدن کنند :

  • موزه باریش مانچو استانبول
  • موزه اسباب بازی

جاذبه های نزدیک به پارک فنرباغچه

دسترسی های نزدیک به پارک

توریست ها و گردشگران تور ارزان استانبول میتوانند برای رسیدن به این پارک رسیدن به محله کادیکوی با اتوبوس های خط FB1 در اسکله کادیکوی پیاده شده و با ده دقیقه پیاده روی به درب ورودی پارک فنرباغچه استانبول برسند.