پارک ساحلی مال تپه استانبول : یکی از پارک های بزرگ ساحلی در شهر استانبول، پارک ساحلی مال تپه بوده که درست در کنار دریا می باشد. این پارک در محله مال تپه، قسمت جنوب شرقی و قسمت آسیایی استانبول قرار داشته است. این پارک چند هکتار مساحت داشته و برای قدم و زدن گذراندن اوقات فراغت پیشنهاد بسیار خوبی برای توریست ها و گردشگران تور استانبول خواهد بود. پارک ساحلی مال تپه استانبول محل برگزاری انواع و اقسام جشنواره ها و رویدادهای ترکیه و همینطور بازارهای خیریه بوده و از این رو، در حین بازدید و قدم زدن در آن، هرگز حوصله تان سر نخواهد رفت. 

پارک ساحلی مال تپه استانبول

امکانات سرگرم کننده و رفاهی این پارک ساحلی استانبول

در این پارک رستوران ها و کافه های ساحلی بسیار زیادی وجود داشته که در آن ها میتوان انواع و اقسام غذاهای ترکی و نوشیدنی ها مختلف را امتحان کرد. همینطور اگر زمان مناسبی به این پارک سر بزنید، میتوانید از برنامه های جذاب و جشنواره های خیریه و مردمی که در آن برگزار می شوند دیدن کرده و لذت ببرید. از دیگر امکانات سرگرم کننده و خوب این پارک برای توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری استانبول میتوان به دوچرخه سواری، اسکیت سواری، زمین بازی مخصوص کودکان، مکان های مخصوص برپا کردن پیک نیک و محل های مناسب برای پیاده روی اشاره کرد. توریست ها و گردشگران میتوانند دوچرخه و اسکیت را از داخل پارک برای خود کرایه کرده و در زمین های مخصوص به بازی و ورزش کردن بپردازند. 

امکانات سرگرم کننده و رفاهی این پارک ساحلی استانبول

هزینه ورودی و ساعات بازدید از پارک ساحلی مال تپه استانبول

در هر ساعت از شبانه روز که بخواهید، میتوانید از این پارک ساحلی استانبول بازدید کنید. ساعت پیشنهادی ما برای شما بین ده صبح تا شش بعد از ظهر است. همینطور هزینه ورود به پارک ساحلی مال تپه استانبول نیز رایگان می باشد. تنها برای ورود به قسمت های ویژه برای بعضی از رویدادها، باید بین پنج تا بیست لیر پرداخت کنید. 

هزینه ورودی و ساعات بازدید از پارک ساحلی مال تپه استانبول

دسترسی به پارک ساحلی مال تپه استانبول

راحت ترین مسیر دسترسی به پارک ساحلی مال تپه برای توریست ها و گردشگران تور ارزان استانبول، استفاده از مترو خط ام 4 است. با سوار شدن به این خط از مترو در ایستگاه مال تپه پیاده شده و با تا دریا و پارک ساحلی مال تپه پانزده دقیقه پیاده روی کنید.