پارک زعبیل دبی : نخستین پارک فناوری در آسیا پارک عمومی زعبیل دبی بوده و به همراه پل های عابر پیاده به قسمت های زیادی تقسیم شده  و درب های ورودی بسیاری دارد. دسترسی به این پارک از طریق متروی خط قرمز دبی در منطقه الکفاف راحت ترین دسترسی میباشد. اطراف این پارک ساختمان های مهمی مثل مرکز تجاری جهان دبی که در شمال خیابان شیخ راشد قرار دارد میباشد. این پارک پنجاه هکتاری سرسبز زیبا توسط اداره پارک ها و شهرداری دبی اداره میشود و یکی از ویژگی های منحصر بفردش نمایشگاه های فرهنگی که برگزار میکند است.

پارک زعبیل دبی

قابلیت های پارک زعبیل دبی :

محیط  گرم و زیبا و درخت کاری شده این پارک باعث شده تا خانواده های بسیاری برای گذراندن وقت خود و رفتن به پیکنیک این مکان را انتخاب کنند. قابلیت های این پارک همه چیز را برای سرگرم کردن شما مهیا کرده است. شما میتوانید برای رفتن به پیاده روی و دویدن و یا حتی قدم زدن با فرد ورد علاقه تان از جاده پیاده روی پارک زعبیل دبی استفاده کنید و یا در یک روز آفتابی و زیبا ورزش هایی مثل فوتبال، گلف و کریکت که برای هر کدام از آنها زمینی در نظر گرفته شده را در این پارک انجام دهید. همینطور برای سرگرمی های بیشتر سوار بر قایق های دریاچه شده و یا در سالن تاتر که قابلیت 3D و ظرفیت دو هزار نفری داشته وقت بگذرانید. عصرهای این پارک به قدری زیبا و جذاب است که بسیاری از مردم و گردشگران تور دبی برای گذراندن ساعاتی برای تفریح یا استراحت وارد این پارک میشوند.

قابلیت های پارک زعبیل دبی

برنامه های پارک زعبیل دبی :

از اصلی ترین جاذبه های این پارک که هر گردشگری را به خود جذب میکند، سفینه استارگت بوده که در واقع مکانی برای خرید کردن، آموزش دیدن، ورزش و یا سرو غذا میباشد. پارک زعبیل دبی برای هر سن و سالی تفریحی در نظر گرفته همینطور برای کودکان که 3 چرخه های کوچک اجاره میدهد. اگر به ورزش و موسیقی علاقه دارید پیشنهاد میشود حتما به این پارک سری بزنید چرا که در زمینه های ورزش و موسیقی شهرتی برای خود دارد.

برنامه های پارک زعبیل دبی

زمین های بازی پارک زعبیل دبی :

آنقدر زمین های بازی در این پارک هست که شما را به نحوی سرگرم کند. زمین های بازی مثل، skate board، اسکیت روی یخ، زمین کریکت، نمازخانه، زمین گلف برای بزرگسالان و کودکان، یک رستوران اطراف دریاچه و سالن ورزشی و ... که همگی در این پارک پنجاه هکتاری جمع شده اند.

آدرس و ساعات بازگشایی پارک زعبیل دبی :

شنبه تا چهارشنبه از 8 صبح تا 11 شب

پنج شنبه و جمعه  از 8 صبح تا 11:30 شب

Sheikh Khalifa Bin Zayed Rd | Al Kifaf, Dubai, United Arab Emirates