پارک توریا والنسیا : بزرگترین پارک شهری کشور اسپانیا در والنسیا قرار داشته و توریا نام دارد. پارک و یا باغ توریا، یک پارک مملو از گیاهان و درختان بسیار زیبا و سرسبز بوده که راه ارتباطی اش با پل های تاریخی آن را زیباتر و خاص تر کرده است. این باغ در مرکز شهر والنسیا قرار داشته و نزدیک به خود یکی از معروف ترین جاذبه های شهر یعنی شهر هنر و دانش را دارد. دلیل نام گذاری این پارک به نام توریا به خاطر قرار داشتن در بستر رودخانه خشک شده توریا بوده. امروزه این مکان به پارک عمومی سرسبز و زیبایی با بیشتر از هفت متر طول و 1.000.000 مترمربع مساحت در والنسیا تبدیل شده است. این پارک از باغ وحش والنسیا شروع شده و از پانزده پل بسیار زیبا عبور خواهد کرد. توریست ها و گردشگران تور اروپا میتوانند علاوه بر پارک توریا از شهر علم و فرهنگ نیز دیدن کنند. 

پارک توریا والنسیا

قسمت های مختلف پارک توریا

پارک توریا بعد از تغییر مسیر رودخانه مهندسان شهرسازی و طراحان به گونه ای آن را طراحی و ساخته اند که چشم اندازهای مختلفی به سمت مختلف پارک باشد تا منظره رود سابق را مورد بازسازی قرار دهند. امروزه توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری اروپا در این پارک میتوانند درختان مختلف از جمله درختان نخل و پرتغال، محوطه زیاد و بزرگی برای استراحت، محوطه های ورزشی، زمین بازی، آبنماهای مختلف و حوجچه ها، گل و گیاهان عطری مختلف و ... را از نزدیک تماشا کرده و در آن به استراحت مشغول باشند. 

قسمت های مختلف پارک توریا

تفریحات مهیج ارائه شده در پارک توریا والنسیا

انواع امکانات تفریحی و هیجان انگیز متناسب برای تمامی سنین در این پارک شهر والنسیا فراهم شده است. پارک توریا والنسیا دارای امکاناتی مثل زمین های بازی مختلف برای کودکان، قطار کوچک برای گشت و گذار در پارک، مجسمه گالیور، مجسمه های آهنی، نیمکت ها مختلف برای استراحت و امکانات ورزشی مثل راگبی، بسکتبال، بیس بال، فوتبال، دوچرخه سواری و ... می باشد. از آنجایی که پارک توریا والنسیا نزدیک به مرکز شهر قرار داشته توریست ها و گردشگران تور ارزان اروپا میتوانند به راحتی و با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی به آن برسند. 

تفریحات مهیج ارائه شده در پارک توریا والنسیا