پارک آهو کوالالامپور  : پارک بزرگ آهو این شهر، با مساحت دو هکتاری خود درواقع قسمتی از باغ دریاچه کوالالامپور بوده و محل زنگی گونه های مختلفی از جمله آهو، گوزن، آهوی زیبای خالدار هندی، گوزن زرده، گوزن سمبر و ... می باشد. این پارک متناسب با محلی زندگی طبیعی آهوها طراحی شده است. یکی از معروف ترین حیوانات این پارک، موش آهو است. موش آهو کوچک ترین جانور سم دار اندونزی و مالزی می باشد که در این پارک میتوان از نزدیک آنها را تماشا کرد. در پارک آهو کوالالامپور کلبه های چوبی و جسیری شکل بسیار زیبایی در دل طبیعت داشته و همینطور گل سفید رنگی نیز در جنگل خود دارد. اگر سوالی درباره این حیوانات و پارک داشته باشید، مسئولان نگهداری از آهوها کمکتان می کنند. پارک آهو کوالالامپور میتواند مقصدی لذتبخش و زیبا برای توریست ها و گردشگران تور مالزی باشد که همراه با خانواده شان به این شهر سفر کرده اند.

پارک آهو کوالالامپور

قسمت های مختلف پارک آهو کوالالامپور

این پارک دارای قسمت های مختلف و سرگرم کننده ای به صورت زیر است :

  • پارک پرندگان کوالالامپور
  • بنای یادبود ملی مالزی
  • باغ ارکیده
  • خانه پارلمان مالزی
  • پارک پروانه های مالزی
  • یادبود تن عبدالرزاق

پارک آهو کوالالامپور یکی از جاذبه های گردشگری پرطرفدار در این شهر است. در این پارک آهوان آزادانه رفت و آمد می کنند. توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری مالزی میتوانند آن ها را لمس کرده و یا حتی به آنها غذا بدهند. علاوه بر وقت گذرانی با آهوان میتوان چند ساعتی را نیز در بین درختان پیاده روی کنند. در این پارک پله ها شیب تندی دارند بهتر است مراقب باشید. اگر در فصل گرم از این پارک دیدن می کنید، توصیه می شود حتما لباس خنک بپوشید.

قسمت های مختلف پارک آهو کوالالامپور

دسترسی های نزدیک به پارک آهو کوالالامپور

توریست ها و گردشگران تور ارزان مالزی میتوانند هر روز هفته از ساعت نه صبح تا شش بعد از ظهر به صورت رایگان از این پارک دیدن کنند. اتوبوس های تندرو کی ال 101 و کی ال 112 در مسیر خود از مجتمع دایابومی که فاصله بسیار کوتاهی تا پارک دارد عبور می کند. همینطور اگر مسیر راحت تری می خواهید، میتوانید از اتوبوس های گردشگری هاپ آن هاپ آف استفاده کرده و در ایستگاه یادواره تون عبدالرزاق پیاده شوید.