پارک آبی یاس دبی ‏: پارک های آبی از مرکز تفریحی مورد علاقه اکثر افراد است. پارک آبی های متنوع و گوناگونی در سراسر جهان وجود دارد اما بستگی دارد شما کدام را برای گذران وقت خود و لذت بردن انتخاب کنید. پارک آبی یاس دبی در جزیره مصنوعی یاس از بهترین های دبی میباشد. برای ساخت این پارک آبی خدود 15 هکتار زمین اختصاص داده شده و از زیباترین و بزرگ ترین پارک آبی های جهان است.

پارک آبی یاس دبی‏

معرفی پارک آبی یاس دبی :

این پارک همانطور که گفته شد بیشترین فضای جزیره مصنوعی را به خود اختصاص داده و بسیار زیبا طراحی شده است. وسایل ورزشی و تفریحی بسیار جالب و لذتبخشی برای مراجعه کنندگانش در نظر گرفته مثل امواج به ارتفاع 3 متر که یکی از بلندترین امواج در پارک های آبی جهان میباشد. بعد از آنکه حسابی شنا کرده و لذت بردید میتوانید ناهار یا میان وعده را در رستوران های این پارک آبی یاس دبی میل کرده و استراحت کنید. داخل پارک مرکز خرید بزرگی هم وجود دارد. به طور کلی این جزیره از بهترین مکان های امارات بوده و خیلی از هتل های لاکچری و سالن های کنسرت و از جمله پارک آبی یاس دبی در این منطقه جمع آوری شده اند تا امکانات تفریحی دبی را خاص تر کنند.

معرفی پارک آبی یاس دبی‏

امکانات پارک آبی یاس دبی :

چهل نوع از سرسره های هیجان انگیز و سرعتی، انواع وسایل بازی برای کودکان و مسابقه هایی مثل مروارید گمشده که خیلی از توریست های تور دبی این مسابقه را با شور و شوق دنبال کرده و نهایت لذت را میبرند.

امکانات پارک آبی یاس دبی‏

هزینه بلیط و آدرس پارک آبی یاس دبی :

قیمت بلیط برای این پارم بر اساس قد حساب میشود. افرادی که بالای 110cm هستند 195 درهم میباشد. بلیط ها دو نوع دارند، طلایی و نقره ای که با استفاده از بلیط طلایی مینوانید از همه وسایل نامحدود استفاده کرده و بودن ایستادن در صف از وسایل استفاده کنید.  

آدرس : Yas Waterworld Yas Leisure DrAbu Dhabi 00000United Arab Emirates