پارک آبی سان وی لاگون مالزی : مالزی یکی از مقاصد محبوب آسیا بین توریست ها و گردشگران ایرانی است. بسیاری از توریست های ایرانی فصل های پاییز و زمستان و تعطیلات نوروزی خود را در پایتخت مالزی، کوالالامپور می گذرانند. مالزی با قرار داشتن در منطقه استوایی، کشوری سرسبز و با طبیعتی فوق العاده بوده. کوالالامپور، پایتخت آن نیز دارای امکانات پیشرفته، مراکز تجاری، هتل های خود، سرگرمی های عالی و ... می باشد. یکی از این مراکز تفریحی در نزدیکی کوالالامپور که شما را بسیار هیجان زده می کند، پارک آبی سان وی لاگون است. این مجموعه تفریحی از بهترین جاذبه های این کشور بوده و به خاطر پارک آبی که دارد بسیار مشهور می باشد. پارک آبی این مجموعه تفریحات معروفی نظیر موج سواری، بزرگ ترین سرسره آبی وو'ووزلا و بادی بوردینگ دارد. پارک آبی سان وی لاگون سال 1992 افتتاح شده و اکنون سالانه دو میلیون بازدیدکننده از سراسر دنیا را به خود اختصاص داده. توریست ها و گردشگران تور مالزی در این مجموعه بزرگ 35 هکتاری از انواع تفریحات آبی و غیر آبی برخوردار هستند. همینطور پل معروف مالزی که با 428 متر طول از طولانی ترین پل معلق های دنیاست نیز در پارک آبی سان وی لاگون قرار دارد.

پارک آبی سان وی لاگون مالزی

قسمت های مختلف پارک آبی سان وی لاگون مالزی

پارک آبی سان وی لاگون مالزی با 35 هکتار مساحت خود، دارای شش بخش مختلف به صورت زیر می باشد.

  • نیکلدیون لاست لاگون
  • پارک آبی
  • شهربازی
  • باغ وحش
  • پارک هیجان
  • پارک وحشت

هرگونه تفریحی آبی و غیر آبی که فکرش را بکنید، در این مجموعه بزرگ پیدا خواهید کرد. اگر به مالزی سفر کرده ای و حوصله تان سر رفته، همین حالا برای خود بلیط های پارک آبی سان وی لاگون را رزرو کرده و روز کسل کننده خود را با شادی و هیجان به پایان برسانید. آنقدر در این پارک سرگرم تفریجات مختلف خواهید شد که زمان از دستتان در میرود. این تفریحات فوق العاده و بی نظیر که برای توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری مالزی بسیار محبوب هستند شامل سرسره چالش کنگو، سرسره صعود کامرون، سرسره مار پیتون، گردش 360 درجه، اولین سینمای پنج بعدی و آبی مالزی، بزرگ ترین ساحل مصنوعی موج دار، طولانی ترین پل معلق مالزی، سرسره زیمباوه کوچک، سینما واترپلکس پنج بعدی و در آخر بزرگ ترین سرسره آبی دنیا، سرسره وو'ووزلا که در سال 2013 ساخته شده و برای پارک آبی سان وی لاگون مالزی می باشد.

قسمت های مختلف پارک آبی سان وی لاگون مالزی

دیگر قسمت های پارک آبی سان وی لاگون

علاوه بر قسمت های قبل که معرفی کردیم، یک سری قسمت های دیگر نیز مثل قسمت نیکلدیوم لاست لاگون، قسمت آبی باب اسفنجی، تفریحاتی مثل سقوط آزاد در مانسون 360، سرسره خشم جنگل، سرسره کوبارانگو، سرسره های باستانی، بازی شالاپ شلوپ، دره کرگدن، کمپ جستجوگران، مسیر کاوشگران پلکان عجایب و ... در پارک آبی سان وی لاگون برای توریست ها و گردشگران لحظه آخری مالزی ساخته شده اند.

دیگر قسمت های پارک آبی سان وی لاگون

خدمات پارک آبی سان وی لاگون مالزی

علاوه بر تفریحات فوق العاده، خدمات بسیار خوبی در این مجموعه بوجود آمده اند تا آن را کامل تر کنند، مثل هتل، دفاتر اداری، مرکز خرید، داروخانه، محل برگزاری کنسرت، برنامه های آموزش، باغ وحش و ... . همینطور رستوران های بسیار خوبی که انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، هندی و ... را همراه با نوشیدنی های مختلف گرم و سرد برای بازدیدکنندگان و توریست های تور ارزان مالزی سرو می کنند، نیز هستند.

خدمات پارک آبی سان وی لاگون مالزی

هزینه بلیط و ساعات فعالیت پارک آبی سان وی لاگون مالزی

پارک آبی سان وی لاگون برای بازدید توریست ها و گردشگران تور لست تورز مالزی هر روز هفته از ساعت ده صبح تا شش بعد از ظهر باز می باشد. هزینه بلیط برای افراد بزرگسال بالای سیزده سال 254 رینگیت، برای کودکان دوازده سال به پایین 212 رینگیت و برای افراد کهنسال بالای شصت سال 212 رینگیت می باشد. این مجموعه شگفت انگیز در پتالینگ جایا، پانزده کیلومتر مرکز شهر کوالالامپور قرار دارد.