پارک آبی جینو تفلیس : یکی از جذاب ترین مکان های هر شهری پارک آبی آن است. پایتخت گرجستان، تفلیس نیز از این جاذبه عقب نمانده و پارک آبی جینو را دارد. این پارک آبی نیز یکی از بهترین پارک های آبی شهر تفلیس بوده که حدود بیست هکتار مساحت داشته و بسیاری از استخرها و سرسره ها را در انواع محتلف دارد. این پارک آبی سالهای زیادی نیست که به ساخته شده و در همین مدت کم جزو یکی از پربازدیدترین مکان های تفلیس شناخته شده است. علاوه بر این به خاطر هزینه بیست میلیون یورویی برای ساخت آن از بزرگترین پروژه ها و بزرگ ترین پارک های آبی در اروپا محسوب شده. پارک آبی جینو تفلیس به گونه ای ساخته شده که در هر فصل قابل استفاده است. هزینه استفاده از این پارک را شاید باور کنید اما به پول ایران تنها پانزده هزار تومان میشود.

پارک آبی جینو تفلیس

بهترین زمان استفاده از پارک آبی جینو تفلیس

اگر میخواهید در شرایط آب و هوایی خوب از این مجموعه تفریحی آبی دیدن کنید، تابستان بهترین فصل است. چرا که در این زمان آفتاب خوبی داشته و شما میتوانید آفتاب هم بگیرید. اما ماه های اردیبهشت تا مهر به خاطر اینکه دمای هوا بسیار پایین می آید ایرانی های کمتری را در این پارک میبینید. پس بهترین زمان سفر به پارک آبی جینو تفلیس فصل تابستان است. پارک آبی جینو تفلیس در هر فصل از نه صبح تا پنج بعد از ظهر باز است.

بهترین زمان استفاده از پارک آبی جینو تفلیس

امکانات تفریحی پارک آبی جینو تفلیس

در هر رده سنی، پیر و جوان و کودک میتوانند بهترین سرگرمی ها را در این پارک آبی پیدا کنند. همه سرگرمی ها،سرسره ها، استخر ها و .. این پارک براساس استانداردهای جهانی ساخته شده. قبل از هرچیز باید به این موضوع اشاره کرد که این پارک آبی ساحل اختصاصی نیز دارد. بسیار خب این پارک به دو قسمت تابستانی و زمستانی تقسیم شده برای راحتی توریست ها و گردشگران تور گرجستان ، انواع استخرهای روباز و سرپوشیده، سونا و جکوزی، سرسره های بلند و پیچ در پیچ، سورتمه سواری، چتر و صندلی کنار ساحل، رستوران ها و غرفه های خوراکی، مرکز اسپا و آبگرم به همراه ماساژ حرفه ای، سالن ورزشی، قسمت vip، انواع بازی های ساحلی مثل تنیس و والیبال ساحلی، بازی های تارزانیا و دینو پارک از امکانات تفریحی و مهیج این پارک هستند که آن را جذاب تر و وسوسه انگیز تر میکنند.