پارک آبی تفلیس گرجستان : پارک آبی گینو تفلیس، یکی از بزرگ ترین پروژه های آسیای شرقی بوده که حدود نوزده یورو برای ساخت آن صرف شده است. اکنون این پارک آبی، از بزرگ ترین پارک های آبی در اروپای شرقی می باشد. پارک آبی گینو سال 2012 افتتاح شده و ساخت آن دو سال طول کشیده است. بی شک کسی نیست که از تفریحات و پارک های آبی خوشش نیاید، بنابراین در هر شهر و کشوری که باشید، چندین پارک آبی میبینید. گرجستان نیز همانطور که گفته شد، از بهترین پارک های آبی را دارد. با لست تورز در ادامه همراه باشید تا با سرگرمی ها و امکانات این پارک آبی آشنا شوید.

پارک آبی تفلیس گرجستان

سرگرمی های پارک آبی گینو تفلیس

این پارک آبی، دوازده استخر سرباز و سرپوشیده دارد. آب این استخرها از ده فیلتر مختلف می گذرد. از جمله این استخرها میتوان به استخر آرامش، استخر کشتی دزدان دریایی، استخر المپیک، استخرهای گردابی، استخر موج، استخر مخصوص کودکان و ... اشاره کرد. اما تفریحات و سرگرمی های دیگری مثل پارک دایناسورها، رودخانه، سورتمه، والیبال ساحلی، بازی تارزانیا، سونا و جکوزی، سرسره های آبی بلند و هیجان انگیز و ... در پارک گینو موجود هستند.

سرگرمی های پارک آبی گینو تفلیس

امکانات رفاهی در پارک آبی گینو

این مجموعه بزرگ و بی نظیر در تفلیس، رستوران ها و کافه های بسیار داشته که در آنها انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، گرجی و ... همراه با نوشیدنی های مختلف سرو می شوند. از دیگر خدمات رفاهی این پارک آبی ماساژ، اسپا، سالن بدنسازی، سونا و جکوزی و ... هستند. علاوه بر امکانات و خدمات رفاهی و تفریحی، برای مراسمات، جلسات، و کنفرانس های شما نیز سالن های بزرگی داشته و خدمات خوبی را ارائه میدهد.

امکانات رفاهی در پارک آبی گینو

ساعات بازدید و هزینه ورود به پارک آبی گینو تفلیس گرجستان

این پارک آبی برای توریست ها و گردشگران تور گرجستان،هر روز هفته از ساعت نه تا یازده شب باز می باشد. هزینه ورود به پارک برای روزهای دوشنبه تا جمعه سی لاری و روزهای شنبه و یک شنبه چهل لاری می باشد. برای قسمت های دیگر پارک مثل قسمت دانیو سه لاری، قسمت بدنسازی نه لاری و قسمت ماساژ از 75 تا 109 لاری به صورت جدا می باشد.

ساعات بازدید و هزینه ورود به پارک آبی گینو تفلیس گرجستان

دسترسی های نزدیک به پارک آبی گینو تفلیس گرجستان

بازدیدکنندگان و توریست های تور گرجستان میتوانند از مرکز شهر به راحتی و با استفاده از هر نوع وسیله نقلیه مثل مترو، تاکسی و اتوبوس برای رسیدن به پارک آبی گینو تفلیس گرجستان استفاده کنند. این پارک آبی نزدیک به دریای تفلیس قرار داشته و ده کیلومتر با مرکز شهر فاصله دارد. اگر از اتوبوس برای رسیدن به پارک آبی استفاده می کنید، خود را به میدان پوشکین رسانده و سوار اتوبوس های خط 23 یا 95 شوید. بعد از یازده ایستگاه در ایستگاه پل عابر راه آهن پیاده شده و سوار اتوبوس های خط 36، 48 و یا 111 شوید. باز هم بعد از یازده ایستگاه در خیابان ساماگرتی پیاده شده و تا پارک آبی دو کیلومتر پیاده روی کنید.