پارک آبی اوشن کیش : بازی ها و وسایل بازی این پارک آبی یکی از پیشرفته ترین و بهترین تجهیزات پارک آبی در جهان را دارند. از ویژگی های خوب این پارک آبی پرواز ممنوع آن است. یعنی هیچ ساختمان و سازه ی بلند دیگری در کنار آن نیست و دید ندارد تا خانم ها بتوانند به آسانی از آن استفاده کرده و حمام آفتاب بگیرند. پارک آبی اوشن کیش روزانه بیشتر از 3300 نفر بازدید کننده از تمام نقاط خاورمیانه دارد و همین بهترین کمک برای بدست آوردن گردگشران و توریست های خارجی است. زمانی که وارد پارک میشوید مچ بندهایی به مچ شما بسته و شما باید آن را مطابق با نیاز خود شارژ کنید. هزینه مواد غذایی و خوراکی ها را فراموش نکنید. همینطور در آخر هرچقدر از پول شما در مچ بند باقی مانده باشد به شما برمیگردد.

داستان بازی پارک آبی اوشن کیش

گروه دزد دریایی که به جزیره حمله میکنند از تم های بازی پارک اوشن است. دزدان دریایی باید سعی کنند تا جزیره را فتح کنند تا قرص خورشید، حکمرانی بر کل دریا و قلعه جزیره را بدست آورند در این میان مردم جزیره هم باید با دزدان دریایی بجنگند تا قلعه خورشید تا پس بگیرند.

داستان بازی پارک آبی اوشن کیش

سرسره ها و استخرهای پارک آبی کیش

این پارک هفده راه آبی داشته که در آخر به 3 دسته تقسیم میشود. رایدهای آرام، رایدهای تن و رایدهای هولناک. رایدهای آرام اوشن بسیار جالب و سرگرم کننده هستند. همینطور یک استخر موج، جکوزی پلکانی دینگو، استخر آبان، استخر نوجوان، سرسره های برکو برای کودکان، جکوزی رابو و رودهانه راشین با 550 متر ارتفاع.

سرسره ها و استخرهای پارک آبی کیش

رستوران های پارک آبی اوشن کیش

تعدادی رستوران و غرفه برای خرید نوشیدنی ها در این پارک موجود است. همینطور غرفه هایی برای خرید لوازم شنا و سوغاتی. علاوه بر این های یک مرکز اسپای بسیار عالی که تا به الان محبوب گردشگران و توریست های تور کیش شده نیز دارد.

رستوران های پارک آبی اوشن کیش

آدرس و ساعت کاری پارک آبی اوشن کیش

Hormozgan Province, Kish, Jahan St, Iran

همه روزه بجز یکشنیه و دوشنبه از ده صبح تا چهار بعد از ظهر است

همینطور 1 روز در میان فقط برای خانم ها یا آقایان باز خواهد بود

قیمت 

قیمت پارک آبی اوشن کیش