ورزشگاه و موزه‌ کمپ نوئو در بارسلونا : با به زبان اوردن شهر بارسلون ناخودآگاه ذهنتان به سمت باشگاه و تیم فوتبال بارسلونا میرود. باید بگوییم که این شهر ورزشگاه و موزه ای هم در این زمینه داشته که هم اکنون یکی از پربازدیدترین و محبوب ترین جاذبه های گردشگری تور اروپا است. ورزشگاه و موزه‌ کمپ نوئو در بارسلونا بزرگ ترین استادیوم حال حاضر در اروپا بوده و همچنین سیزدهمین استادیوم بزرگ دنیا محسوب می شود. این ورزشگاه امکانی را بوجود اورده تا توریست ها و گردشگران تور اسپانیا بتوانند در قسمت های مختلف ورزشگاه گشتی بزنند و از راهروهایی که مخصوص ورود بازیکنان به زمین است عبور کنند. برای بسیاری از توریست ها و گردشگران و همینطور افرادی که عاشق ورزش فوتبال هستند، این فرصت یک فرصت طلایی خواهد بود! کمپ نوئو در واقع ورزشگاه خانگی باشگاه بارسلونا بوده که بعد از رئال مادرید یکی از محبوب ترین و پرافتخارترین تیم اسپانیا بوده است. بسیاری از کارشناسان اروپا نه تنها در اسپانیا معتقدند این ورزشگاه خیلی بیشتر از باشگاه است. 

ورزشگاه و موزه‌ کمپ نوئو در بارسلونا

موزه‌ کمپ نوئو ورزشگاه

یکی از محبوب ترین و بهترین قسمت های ورزشگاه نیوکمپ بارسلونا، موزه اش است. این موزه از پرطرفدارترین موزه های شهر بارسلونا و دنیا بوده که نزدیک به ورزشگاه قرار دارد. به طور کلی این موزه به سه قسمت تقسیم شده است. در قسمت اول موزه میتوان عکس ها، مدارک و نشان های پیروزی باشگاه روی دیوار شیشه ای را دید و با لمس کردن صفحه نمایش تمام اطلاعات مورد نظر را روی یک دیوار دید. قسمت دوم این موزه یک گالری هنر خصوص بوده و از اثار هنرمندان داخلی مثل تاپیس، دالی و میرو را برای توریست ها و گردشگران تور ارزان اروپا به نمایش گذاشته است. اما قسمت سوم موزه که بیشتر مورد توجه توریست های تور لحظه اخری اسپانیا قرار گرفته، قسمت کلکسیون فوتبال می باشد. در این بخش از موز نیوکمپ میتوان خاطرات مختلف تاریخ باشگاه، نشان های پیروزی تیم و ... را دید. تور بازدید از اف سی بارسلونا هر پانزده تا سی دقیقه یکبار شروع می شود. هزینه این تور 33 یورو به همراه راهنما، برای کودکان سه تا سیزده سال هفده یورو و برای کودکان زیر شش سال رایگان می باشد. توریست ها و گردشگران میتوانند از هشتم اکتبر تا یکم آپریل از روز دوشنبه تا پنجشنبه ده صبح تا شش بعد از ظهر از این موزه دیدن کنند. همینطور توریست ها نمیتوانند روزهای مسابقه از زمین بازی دیدن کنند. اگر میخواهید از رختکن میهمان، کلیسای کوچک استادیوم، اتاق کنفرانس، استادیوم و ... دیدن کنید باید از پکیج کامل تور استفاده کنید. 

موزه‌ کمپ نوئو ورزشگاه

هزینه بلیط و دسترسی به ورزشگاه نیوکمپ بارسلونا

توریست ها و گردشگران تور ارزان اسپانیا برای بازدید از ورزشگاه و موزه‌ کمپ نوئو در بارسلونا از ایستگاه های قطار استفاده کنند. این ورزشگاه شهر بارسلونا در قسمت شمال شرقی ایستگاه قطار سنتز و همینطور سه ایستگاه مترو کنار آن یعنی ایستگاه کولبلانس، لس کورتس و ماریا کریستینا  قرار دارد.