همه چیزهایی که قبل از ترک پارک بالیوود دبی باید تجربه کنید : اگر اهل فیلم سینمایی بالیوود هستید، وقت آن است که از پارک بالیوود دبی دیدن کنید. پارک بالیوود دبی اولین و تنها پارک جهان است که میتواند صنعت فیلم افسانه ای بمبئی را جشن بگیرد. از فیلم های عاشقانه گرفته تا کمدی، اکشن، ماجراجویی، موسیقی به رقص، غذاهای هندی و صنایع دستی هندی در پنج منطقه برجسته این پارک دیده می شوند. پارک بالیوود از جمله جاذبه هایی بوده که پیشنهاد می کنیم حتما از آن در تور دبی دیدن کنید. در ادامه همراه لست تورز بمانید تا با این جاذبه محبوب بیشتر آشنا شوید. 

همه چیزهایی که قبل از ترک پارک بالیوود دبی باید تجربه کنید

جاذبه هایی که نباید از دست داد

این پارک بیشتر از 1.7 میلیون فوت مربع مساحت داشته، به همین خاطر بازدید از آن میتواند یک روز کامل از تور دبی شما را بگیرد، پس کفش های راحت بپوشید و خود را آماده ماجراجویی کنید! در این پارک وسیع جاذبه هایی هستند که بازدید از آن ها را نباید از دست داد مثل :

تئاتر راج محل

این تئاتر پر زرق و برق، قلب پارک های بالیوود دبی است. این تئاتر 856 نفر ظرفیت صندلی داشته و چیزی از یک کاخ سلطنتی کمتر ندارد. در تئاتر راج محل میتوان نمایش های زنده با پس زمینه های مختلف را دید. 

تئاتر راج محل

بازی شعله

این مسابقه تیراندازی میتواند شما را به یاد فیلم افسانه ای شعله بیاندازد. این مسابقه به شکل 3D در محیطی تاریک انجام شده و به شرکت کنندگان اسلحه های لیزری داده می شود تا باهم به رقابت بپردازند. با دوستان خود رقابت کنید تا برنده شوید. هرکسی که بیشتر از 90 سانتی متر قد داشته باشد میتواند در این مسابقه شرکت کند. 

بازی شعله

تونل دان

این تونل را میتوان در محل بمبئی چووک پیدا کرد. دان یک تونل شبیه ساز 3D بوده که با وارد شدن به آن به دنیای مافیای دان قدم خواهید گذاشت. از آسمان خراش های نمادین عبور می کنید و هیجان واقعی را تجربه خواهید کرد. 

تونل دان

کریش

کریش یکی از محبوب ترین ابرقهرمان های هند بوده به همین خاطر قسمتی از این پارک به این شخصیت اختصاص داده شده است. سالن 4D کریش میتواند شما را شگفت زده کند! کسانی که بیشتر از 120 سانتی متر قد دارند میتوانند روی صندلی های این سالن سوار شده و به جای شخصیت کریش به مبارزه با بیگانگان بپردازند! به شما صندلی های ردیف اول را پیشنهاد می کنیم. 

کریش

راوان

راوان نیز از دیگر ابرقهرمانان سینمای هند بوده که بسیار محبوب است. حتما سری به سالن 4D چند حسی این پارک شوید. راوان یک شخصیت قدرتمند و قهرمان بوده که اینبار شما به جای آن در این سالن بازی خواهید کرد، خود را آماده کنید.

راوان

5 منطقه برتر پارک های بالیوود دبی

بعد از اینکه با جاذبه های فوق العاده این پارک دبی آشنا شدید، بهتر است 5 منطقه برتر آن را هم بشناسید!

بلوار بالیوود

توریست ها و گردشگران تور دبی در بلوار بالیوود این پارک میتوانند فروشگاه ها خرید، غرفه های مواد غذایی، کافه ها و سرگرمی های مختلف پیدا کنند! 

بلوار بالیوود

بمبئی چووک

این منطقه پر است از اتوبوس های دو طبقه که روی آن محیط مضمون فیلم ها نقش بسته اند. 

بمبئی چووک

رودخانه روستایی

در رودخانه روستایی شاهد خانه های چاله ای، دیوارهای سفید، زمین های صخره ای و ... هند خواهید بود.

رودخانه روستایی

رویال پلاسا

در رویال پلاسا با سینمای هند و شگفتی های آن روبرو خواهید شد. 

رویال پلاسا

استودیوی فیلم بالیوود

همزمان با سوار شدن به چرخش 4 بعدی، به دنیای فیلم سازی بالیوود وارد شوید. 

استودیوی فیلم بالیوود

ساعات بازدید و دسترسی های نزدیک به پارک بالیوود دبی

توریست ها و گردشگران تور دبی میتوانند هر روز هفته از ساعت یک بعد از ظهر تا نه شب از این پارک دیدن کنند. برای رسیدن به پارک بالیوود دبی از طریق جاده شیخ زاید باید با تاکسی به جبل علی رسید و از خط قرمز مترو استفاده کرد. همینطور از فرودگاه بین المللی دبی و فرودگاه بین المللی آل مکتوم با سوار شدن به تاکسی های خط E11 میتوان به این پارک رسید. 

منبع : traveltriangle