فرودگاه مهرآباد یکی از بزرگ ترین فرودگاه در شهر تهران است که در زمان خود در خاورمیانه بی نظیر بوده است، قبل از تکمیل فرودگاه امام پروازها خارجی نیز در آن انجام می‌شد. فرودگاه مهرآباد در میدان آزادی و خیابان معراج قرار دارد. این فرودگاه دارای ۶ ترمینال که بسته به مقصد و نوع پرواز متفاوت است که سالانه حدود ۱۳ میلیون مسافر جابجا می کند. دسترسی به فرودگاه بسیار ساده می‌باشد که در ادامه آنها را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

دسترسی به فرودگاه مهرآباد

یکی از مهم ترین مزایای فرودگاه مهرآباد، دسترسی راحت آن است. در اینجا به بررسی تمام روش های رسیدن به فرودگاه مهرآباد می‌پردازیم این روش ها عبارتند از:

دسترسی به فرودگاه مهرآباد با خودروی شخصی

در صورتی که زمان کافی دارید از خودروی شخصی برای رسیدن به فرودگاه استفاده کنید. اگر مسیر را نمیشناسید کافیست از طریق اپلیکیشن‌های مسیریاب به سمت فرودگاه حرکت کنید. از مزیت‌هایی که این روش دارد می‌توان تنظیم زمان رسیدن به فرودگاه را گفت و همچنین خودرو را می‌توانید در پارکینگ پارک کنید و در پایان سفر، سوار بر ماشین خود شوید و به سمت مقصد خود حرکت کنید.

توجه کنید که پارکینگ های فرودگاه رایگان نیستند و به ازای هر روز پارک کردن می‌بایست هزینه ای پرداخت کنید.

دسترسی به فرودگاه با اجاره خودرو

اجاره خودرو کلمه‌ای آشنا است که در گذشته معمولا برای مراسم‌های عروس مورد استفاده قرار می‌گرفت. اما امروزه شما در زمانی که خودرویی در دسترستان نیست و یا استفاده از خودروی شما به صرفه نباشد، بهترین راه کرایه ماشین است. همانطور که گفته شد در صورتی که از خودروی شخصی برای رسیدن به فرودگاه کنید، میبایست هزینه پارکینگ را که مبلغ کمی نیست را پرداخت کنید. اما در اجاره ماشین فرودگاه مهرآباد شما فقط هزینه کرایه را باید پرداخت کنید، دیگر نیاز به پرداخت هزینه‌ی اضافه نیستید.

اجاره خودرو فرودگاه مهرآباد به دو صورت زیر قابل استفاده است:

  1. اجاره ماشین بدون راننده: در روش اجاره ماشین بدون راننده شما می‌توانید خود رانندگی کنید، ماشین را در هر مکانی از نمایندگان شرکت کرایه ماشین تحویل و عودت دهید. برای استفاده از این خدمات کافیست مدارک لازم برای اجاره ماشین را تحویل شرکت دهید و خودروی مورد نظر را تحویل بگیرید.
  2. اجاره خودرو با راننده: در این سرویس نیاز به ارائه هیچ مدرکی نیستید، شما توسط راننده به مقصد خود می‌رسید. تمام مسئولیت‌ها و خسارات برعهده راننده و شرکت خواهد بود.

دسترسی به فرودگاه مهرآباد با مترو

با افتتاح ایستگاه مهرآباد افراد به راحتی می‌توانند به فرودگاه دسترسی داشته باشند. این ایستگاه در خط 4 قرار دارد و شما باید خود را به این خط برسانید و در ایستگاه بیمه خط خود را تغییر دهید و به ایستگاه‌های مهرآباد بروید که به ترمینال های ۱ و ۲ و همچنین ترمینال های ۴ و ۶ فرودگاه دسترسی دارد. قطار این ایستگاه از ساعت ۵٫۳۰ تا ۲۲٫۱۰ فعال است.

دسترسی به فرودگاه مهرآباد با اتوبوس

با کمک اتوبوس‌های خط ویژه با شماره ۳۷۰فرودگاه مهرآباد که ایستگاه آن در میدان ونک  بدون آن که در ترافیک بمانید، می توانید به فرودگاه برسید. در این خط اتوبوس‌ها در 4 نقطه خیابان ملاصدرا، اتوبان شیخ فضل الله، میدان آزادی، ترمینال‌های فرودگاه مهرآباد توقف خواهند داشت.

دسترسی به فرودگاه مهرآباد با تاکسی

از دیگر روش‌های دسترسی به فرودگاه استفاده از تاکسی می‌باشد. تاکسی‌های فرودگاه مهرآباد در هر کجای شهر تهران ایستگاه دارند به راحتی می توانید از خدماتشان استفاده کنید. ولی توجه کنید تاکسی به محل مورد نظر شما نمی‌آید و شما باید به ایستگاه‌های آنها برسید و بسته به روز، ساعت و مکانی که هستید، کرایه متفاوتی دریافت خواهند کرد.

سخن آخر

با توجه به اطلاعاتی که در این متن به شما ارائه شد، پیشنهاد ما برای اینکه از هزینه‌های خود بکاهید و در زمان مشخص به مقصد برسید، استفاده از خدمات اجاره ماشین فرودگاه مهرآباد است. این خدمات را می‌توانید از شرکت بزرگ و معتبر سعادت رنت درخواست دهید و بدون هیچ سختگیری و هزینه اضافه‌ای خودرو به دو روش اجاره ماشین بدون راننده و اجاره ماشین با راننده تحویل گرفته و عودت دهید. خودروهای سعادت رنت بدون نقص فنی و تمیز در اختیارتان قرار می‌گیرد. در خدمات اجاره ماشین با راننده سعادت رنت راننده‌ها مسئولیت پذیر، مودب، آشنا به مسیر هستند در سفر با آنها شما نگران هیچ موردی نخواهید بود.