هفت تفریح مهیج در دبی : دبی شهر تفریحات هیجان انگیز تازه است که بعضی از آن ها را تاکنون تجربه نکرده اید! تفریحات این شهر میتواند آدرنالین خون شما را بسیار بالا ببرد و هیجان واقعی را به شما نشان دهد. در این روزهای پاییزیی، دبی آب و هوای بهتری داشته و این روز ها توریست ها و گردشگران تور دبی تمایل بیشتری برای سفر به این شهر دارند. بهتر است اگر برای تفریح و سرگرمی این شهر را انتخاب کرده اید، با بهترین تفریحات آن آشنا شوید تا وقت را تلف نکرده و مستقیم سراغ بهترین ها بروید. برای راحت کردن کار توریست ها و گردشگران هفت تا از تفریحات هیجان انگیز دبی را معرفی کرده ایم

چتر بازیدر آسمان دبی

از بلندترین ساختمان دنیا، بزرگ ترین آبنمای موزیکال جهان و هتل های لوکس و جزایر مصنوعی دبی در یک چشم بهم زدن با چتر بازی دیدن کنید. چتر بازی در آسما دبی، اولین تفریحی است که آدرنالین را به شما تزریق می کند. هنگامی از روی سکوی بلندی میپرید، اول احساس ترس می کنید اما کمی بعد که تمام مناظر زیبا و فوق العاده دبی را از بالا دیدید، ترس دیگر معنایی نخواهد داشت.

چتر بازی ‎در آسمان دبی

دوچرخه سواری در کوهستان

تفریحی هیجان انگیز اما کمی خطرناک در دبی، دوچرخه سوار در کوهستان است. این تجربه خاطره انگیز، دوچرخه سواران حرفه ای که میتوانند نواحی ناهموار و سخت کوهی مثل حجر را رد کنند، مکانی فوق العاده است. در مسیر این کوهستان ممکن است با حیواناتی مثل بز کوهی، الاغ وحشی، آفتاب پرست و حتی مار روبرو شوید.

دوچرخه سواری در کوهستان ‎

سافاری صحرادر دبی

از اصلی ترین و محبوبترین تفریحات دبی، باید به سافاری صحرا اشاره کرد. این سافاری با ماشین های شاسی بلند مخصوص برای زمین های صحرا همراه است. در این ماشین ها سعی کنید جایی را سفت بچسبید، چرا که قرار است تجربه هیجان انگیز بالا پایین رفتن از تپه های شنی دبی را داشته باشید. فراموش نکنید که دوربین های خود را در این تور صحرایی همراه خود داشته باشید تا از حیوانات حیات وحش و صحنه های زیبا، یادگاری داشته باشید. زیباترین قسمت این تور، غروب زیبای خورشید است. هنگام غروب، زمانی که به محل کمپ اصلی برسید، گروه های سرگرم کننده بسیاری از رقص و موسیقی منتظر شما هستند. در این تور میتوانید شتر سواری را تجربه کرده و در آخر روز خود را یک شام خوب باربیکیو به پایان برسانید.

سافاری صحرا ‎در دبی

قایق سواری در دریای زلال ابوظبی و ام القوین

لاک پشت ها و فلامینگوهای بسیاری در دریای زلال ابوظبی و ام القوین هستند که میتوان با قایق سواری، آن ها را از نزدیک دید. همینطور ممکن است گونه های کمیاب و در معرض خطری مثل مرغ های ماهیخوار سفید و یا باکلان گلوسیاه مواجه شید. کمپ در جزیره یا چتر سوار در این شهر باید امتحان کنید.

قایق سواری در دریای زلال ابوظبی و ام القوین

موج سواری با کایت و اسکی روی آب در سواحل دبی

بیشتر خط ساحلی دبی اختصاصی بوده اما ساحل هایی هم هستند که برای استفاده عموم قرار میگیرند. یکی از این سواحل ام سوقیم است. ام سوقیم مکان برج العرب، هتل ها و ویلاهای لاکچری بوده. اما امروزه توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری دبی روی آب این ساحل به کایت سواری، موج سواری و اسکی روی آب مشغول هستند.

موج سواری با کایت و اسکی روی آب در سواحل دبی

غواصی حرفه ایدر دبی

اگر غواص حرفه ای هستید، سواحل دبی بهترین مکان برای غواصی و تماشای ماهی های رنگارنگ و زیباست. توریست ها و گردشگران تور ارزان دبی که غواصی بلد نیستند، نگران نباشند، در این شهر مراکزی هستند که غواصی را به صورت کامل آموزش می دهند. برای دیدن دنیای زیر آب دبی باید چند مایلی را از ساحل دور شوید. در اطراف محوطه های غواصی، کوسه های سفید نیز دیده می شوند.

غواصی حرفه ای ‎در دبی

سنگ نوردی در راس الخیمه

برای صخره نوردان و علاقه مندان به این ورزش، راس الخیمه بسیار مناسب است. این ورزش در امارت، سرگرمی محبوبی بوده و علاقه مندان را به سنگ نوردی از کوه های آهکی بزرگ دعوت می کند.

سنگ نوردی در راس الخیمه