هزینه ویزای سفر به آذربایجان : قبل از اقدام به هر چیز باید بدانید که ویزاهای آذربایجان، باکو به چند دسته ویزای ترانزیت سینگل ،ویزای ترانزیت دبل ،ویزا 1 ماهه توریستی ، ویزا 3 ماهه یک بار اجازه ورود، ویزا 3 ماهه دو بار اجازه ورود و ویزا 1 ساله با اجازه اقامت 90 روز در سال تقسیم میشود. شما باید قبل از سفر به هر کشوری باید گذرنامه تهیه کنید برای سفر به جمهوری آذربایجان نیز باید ‏برای پاسپورت داشته باشد مراحل و هزینه های دریافت گذرنامه به این صورت میباشد که باید ‏مبغ 1000 تومان برای شناسه، 3750 تومان برای حساب شهرداری و عوارض شهرداری، ‏‏75000 تومان بابت خزاه داری استان برای تعرفه صادر کردن گذرنامه و در آخر مبلغ 29300 ‏تومان برای سرویس دهی دفتر پلیس + 10 و همینطور هزینه های پست. ‏

هزینه ویزای سفر به آذربایجان

نکاتی در رابطه با هزینه ویزای سفر به آذربایجان :

ویزاهایی که برای برای مسافران و توریست های تور باکو صادر میشود، 1 ماهه بوده و به دو صورت معمولی و فوری صادر میشود که در ویزای معمولی فقط سه روز و در ویزای فوری یک روز کاری طول میکشد. علاوه بر این قانون جمهوری آذربایجان اینطور گفته که تبعه خارجی که میخواهند بیشتر از سی روز را در این کشور اقامت داشته باشند باید محل زندگی خود را در ایستگاه های پلیس محلی ارائه داده و اقامت موقت بگیرند. کسانی که به این کشور سفر کرده اند میتوانند بدون بروز بوجود آمدن مشکلی به کشور ارمنستان هم سفر کنند. همینطور برعکس کسانی که به ارمنستان سفر کردند میتوانند به آذربایجان نیز سفر کنند .

 نکاتی در رابطه با هزینه ویزای سفر به آذربایجان

هزینه ویزای سفر به آذربایجان در انواع مختلف :

ویزای ترانزیت پنجاه یورو ، ویزای ترانزیت دبل شصت یورو ، ویزای یک ماهه عادی شصت یورو و ویزای یک ماهه فوری شصت و پنج یورو میباشد.