هتلهای 4 ستاره استانبول : اگر به دنبال سفر و گردش هستید و مقصدتان استانبول ترکیه است، باید قبل از سفر و رسیدن به شهر استانبول مورد نظرتان، باید از قبل هتل و محل اقامت خود را رزرو کرده باشید. در واقع یکی از اصولی که باید قبل از سفر رعایت کرد، تحقیق و رزرو درباره هتل مورد نظر است. با تحقیق در مورد هتل ها، میتوانید اقامت کم هزینه، با امکانات بسیار خوب داشته باشید. لست تورز در این مقاله سعی کرده تا بهترین هتلهای 4 ستاره استانبول را به توریست ها و گردشگران معرفی کرده تا براساس خواسته ها و هزینه ای که میتوانند، بهترین اقامت را در این شهر داشته باشند. در ادامه با ما همراه باشید.

هتل وایت هاوس استانبول

این هتل مجلل و باشکوه چهار ستاره در استانبول، در قسمت مرکزی تاریخی استانبول قرار داشته و خوشبختانه دسترسی های بسیار نزدیکی تا جاذبه های گردشگری مثل مسجد ایاصوفیه، مسجد آبی، قصر توپکاپی، بازار بزرگ، بازار ادویه، باسیلیکا سیسترن، موزه باستان شناسی و ... دارد. در هتل وایت هاوس استانبول، اینترنت بی سیم به صورت رایگان ارائه شده و از دیگر خدمات ارائه شده آن میتوان به ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، کرایه اتومبیل، پاکینگ اختصاصی، سالن کنفرانس و جلسات، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، صرافی، صندوق امانات، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی و ... اشاره کرد. در اتاق های هتل نیز امکانات بسیار خوبی نظیر سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار، میزمطالعه، اینترنت بی سیم رایگان، سرویس دهی 24 ساعته و ... برای راحتی میهمانان و توریست های تور استانبول فراهم شده اند. منوی غذایی رستوران شامل غذاهای بین المللی، آسیایی، اروپایی و ترکی بوده که همراه با نوشیدنی های مختلف سرو می شوند. همینطور صبحانه های این هتل رایگان هستند. هتل وایت هاوس استانبول از برترین هتل های خانوادگی، برترین هتل رمانیتک و برترین هتل تجاری شهر بوده. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی نیز بیست کیلومتر است.

هتل وایت هاوس استانبول

هتل لونی استانبول

از ده هتل برتر و لوکس چهار ستاره در استانبول میتوان به هتل لونی اشاره کرد. این هتل چهار ستاره بهترین هتل خانوادگی، تجاری و برتر در استانبول شناخته شده. از هر 75 اتاق هتل لونی میتوان چشم انداز بسیار زیبایی به سمت بسفر داشت. هتل لونی اتاق های لوکس و با امکاناتی دارد. همچنین پنج اتاق آن دارای جکوزی اختصاصی به سمت بسفر می باشد. ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، اینترنت بی سیم رایگان، سالن کنفرانس و جلسات، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، صبحانه رایگان و ... از خدمات هتل هستند. و اما امکانات رفاهی آن شامل استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی، سالن بدنسازی، سونا و جکوزی، حمام ترکی، اسپا و ماساژ و ... می باشند. از این هتل تا فرودگاه بین المللی نوزده کیلومتر، تا فرودگاه صبیحه گوکن 69 کیلومتر و تا ایستگاه تراموا گولهان صد متر فاصله است. از جاذبه های گردشگری نزدیک به هتل میتوان به مسجد سلطان احمد و قصر توپکاپی و موزه علم و صنعت اسلامی اشاره کرد.

هتل لونی استانبول

هتل نیلز استانبول

هتل نیلز، یک هتل خانوادگی و کوچک بوده که در منطقه قدیمی بازار بزرگ استانبول می باشد. بنابراین توریست ها و گردشگران تور استانبول به راحتی میتوانند از این هتل به بازار بزرگ دسترسی داشته باشند. این هتل نقلی چهار ستاره، خود را بین بیست هتل برتر رمانتیک خانوادگی و لوکس جا کرده. هتل نیلز برای میهمانان و توریست های تور استانبول خود، خدماتی نظیر ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، نگهداری از کودکان، صرافی، صندوق امانات، خشکشویی و اتوشویی، سالن کنفرانس و جلسات، اینترنت بی سیم رایگان، پارکینگ اختصاصی، کرایه اتومبیل و ... ارائه میدهند. همینطور میهمانان تور استانبول با اقامت خود رد این هتل از امکانات سرگرم کننده ای مثل استخر، سالن بدنسازی، صبحانه رایگان، ماساژ و اسپا و ... برخوردارند. دسترسی های نزدیک به این هتل شامل بازار بزرگ استانبول، مسجد سلمانیه، بازار ادویه، مسجد آبی و ایستگاه تراموا بایزید می باشد. فرودگاه بین المللی نیز در فاصله هفده کیلومتری هتل است.

هتل نیلز استانبول

هتل امیرا استانبول

از دیگر هتل های چهار ستاره محبوب در قسمت تاریخی استانبول که دارای رستوران های پنچ ستاره در سطح شهر هم می باشد، هتل امیرا است. این هتل چهار ستاره، با طراجی و معماری قدیمی طور و امکانات بسیار خوبی که دارد، اقامت راحت و فوق العاده ای را برای میهمانان و توریست های تور استانبول ارائه میدهد. امکانات این هتل برای میهمانان و توریست های تور استانبول شامل خدمات اتاق، سرویس دهی شبانه روزی، صبحانه های رایگان، ماساژ و اسپا، اینترنت بی سیم رایگان، خشکشویی و اتوشویی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری و ... می باشند. جاذبه های گردشگری نزدیک به هتل امیرا مسجد ایاصوفیه، مسجد آبی، بازار بزرگ، قصر توپکاپی، باسیلیکا سیسترن، مسجد سلمانیه و موزه موزائیک می باشند. فرودگاه بین المللی نیز در فاصله 21 کیلومتری است.

هتل امیرا استانبول

هتل سافیره استانبول

این هتل، محیطی کلاسیک و به سبک عثمانی داشته و با همین ویژگی توانسته از بهترین هتل های رمانتیک، خانوادگی و لوکس شهر باشد. در این هتل چهار ستاره قدیمی اما با امکانات مدرن، مبلمانی چوبی  قدیمی خواهید دید که در لابی زیر نور زرد لوستر زیبایی و قدیمی بودن خود را نشان میدهد. هتل سافیره در محله سلطان احمد قرار داشته و امکانات و خدماتی که برای میهمانان تور استانبول خود ارائه میدهد شامل سالن کنفرانس و جلسات، نگهداری از کودکان، خشکشویی و اتوشویی، صرافی، صندوق امانات، سالن آرایشی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، اینترنت بی سیم رایگان، فروشگاه هدایا و سوغاتی و ... می باشند. مسجد سلمانیه، بازار ادویه، مسجد ایاصوفیه و ایستگاه تراموا گولهان از جاذبه های گردشگری نزدیک به هتل چهار ستاره سافیره هستند. فرودگاه بین المللی نیز در فاصله بیست کیلومتری از هتل سافیره می باشد.

هتل سافیره استانبول