هتل یوروپ ایروان : هتل یوروپ برای افرادی مناسب است که میخواهند به جاذبه های گردشگری ایروان نزدیک باشند. از هتل یوروپ ایروان تا کلیسای جذاب Sourp Krikor Lusavorich تنها پانصد متر و از مسجد آبی ایروان هشتصد متر فاصله دارند. همینطور راحت ترین دسترسی را به سمت اپرای این شهر دارید. امکانات و خدمات داخلی هتل یوروپ ایروان شامل اینترنت بی سیم رایگان، پارکینگ، خدمات اتوشویی و خشکشویی، ترنسفر فرودگاهی، سالن کنفرانس برای برگزاری جلسه ها و مراسمات شما، آسانسور، خدمات پرستاری از کودکان شما، پذیرش شبانه روزی، تاکسی سرویس، اجاره خودرو و صندوق امانات میباشد.

هتل یوروپ ایروان

اتاق های هتل یوروپ ایروان

اتاق ها و سوئیت های این هتل چهار از دو تخته تا ده نفره هستند. سوئیت های این هتل دو نوع جوانان و لوکس بوده و اتاق های خانوادگی نیز برای میهمانان دارد. این اتاق ها  سوئیت های این هتل دارای امکانات و خدماتی مثل سیستم تهویه هوا، حمام لوکس و مجهز، اینترنت بی سیم رایگان، مینی بار، کنترل آب و هوای اتاق، یخچال، چای ساز یا قهوه ساز، تلوزیون ماهواره ای، روزنامه رایگان، خط تلفن و سرویس دهی شبانه روزی میباشد که میتواند نیازهای توریست ها و گردشگران تور ارمنستان را برطرف کند.

اتاق های هتل یوروپ ایروان

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل یوروپ ایروان

پیشنهاد میکنیم، صبحانه های محلی این هتل را حتما امتحان کنید! صبحانه های پر و پیمان و مفصلی داشته که بعد از یکبار میل کردن آن دیگر بدون صبحانه از هتل خارج نمیشوید. هتل یوروپ ایروان دارای امکانات تفریحی مثل سالن ورزشی، استخر سرپوشیده، حمام بخار، جکوزی و سونا، باربیکیو میباشد.