هتل یاسات گلوریا دبی : برای اقامت در مرکز شهر دبی، هتل یاسات گلوریا دبی در جاده شیخ زاید، میتواند یکی از هتل های خوب و مناسب برای توریست ها و گردشگران تور ارزان دبی باشد. این هتل کنار ایستگاه مترو شهر اینترنت دبی قرار داشته و دسترسی های بسیار خوبی به مراکز تجاری و تفریحی این شهر نیز دارد. این هتل 41 طبقه به همراه 1000 اتاق برای اقامت میهمانان و توریست ها داشته و امکانات بسیار خوبی هم برای آن ها عرضه میکند. کارکنان مجرب و حرفه ای هتل چهار ستاره یاسات گلوریا، برای اقامت بلند طولانی و یا کوتاه میهمانان خود، امکاناتی نظیر صرافی، ترنسفر فرودگاهی و درون شهری، سالن کنفرانس و جلسه، صندوق امانات، خدمات خشکشویی و اتوشویی، سالن آرایشی، فروشگاه هدایا و سوغاتی، اینترنت رایگان و .. ارائه میدهند.

هتل یاسات گلوریا دبی

اتاق های هتل یاسات گلوریا دبی

این هتل چهار ستاره هزار اتاق و سوئیت بزرگ با امکانات مدرن و پیشرفته داشته که اقامت را برای میهمانان و توریس های تور دبی راحت تر میکند. همینطور دکوراسیون اتاق بسیار شیک بوده و در طراحی آن از رنگ های ملایم استفاده شده است. این اتاق ها هرکدام دارای امکاناتی نظیر مینی بار، گاوصندوق، سیستم تهویه هوا، اینترنت رایگان، سرویس دهی شبانه روزی، حمام لوکس به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، تلوزیون ماهواره ای، میزمطالعه، میزاتو، چای ساز و قهوه ساز، سیستم گرمایشی و سرمایشی، dvd player، تراس اختصاصی و ... میباشند. نظافت اتاق ها روزانه انجام میشود.

اتاق های هتل یاسات گلوریا دبی

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل یاسات گلوریا دبی

رستورانهای هتل یاسات گلوریا دبی در منوی غذایی خود انواع و اقسام غذاهای آسیایی، محلی و بین المللی را داشته و برای میهمانان خود سرو میکند. همینطور در خیابان تنت نزدیک به هتل قلیان سرو میشود همینطور میتوانید از چایخانه سنتی هتل استفاده کنید. هتل یاسات گلوریا دبی برای امکانات رفاهی استخر روباز، زمین بازی برای کودکان، سونا و جکوزی، اسخر مخصوص کودکان، تراس حمام آفتاب، سالن اسپا و ماساژ، سالن بدنسازی و زمین فوتبال را در نظر گرفته.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل یاسات گلوریا دبی

دسترسی های نزدیک به هتل یاسات گلوریا دبی

فاصله فرودگاهی بین المللی دبی تا هتل یاسات گلوریا دبی سی کیلومتر و همینطور فاصله فرودگاه آل مکتوم تا هتل چهل کیلومتر است. نزدیک ترین مراکز خرید خوبی و معروف به هتل یاسات گلوریا دبی مرکز خرید امارات و دبی مارینا با فاصله ده دقیقه ای است. تنها با یک تاکسی از هتل، میتوانید به مرکز تجارت جهانی دبی برسید. باشگاه معروف و بزرگ گلف امارات نیز پنج دقیقه تا هتل یاسات گلوریا دبی فاصله دارد.