هتل گیت وی هند : این هتل، در فاصله ده کیلومتری از فرودگاه بین المللی شهر آگرا و سه کیلومتر تاج محل، یکی از جاذبه های گردشگری بسیار معروف بین توریست ها و گردشگران تورهای هند قرار داشته و حدود چهار هکتار فضا و باغ بزرگ دارد. از بعضی از اتاق های این هتل میتوانید به راحتی تاج محل را ببینید. کارکنان این هتل پنج ستاره به زبان انگلیسی مسلط بوده و برای شما امکاناتی نظیر صرافی و تبدیل ارز، اینترنت رایگان، پارکینگ، سالن پذیرایی و جلسه، صندوق امانات، ترانسفر فرودگاهی و ... را ارائه میدهد.

هتل گیت وی هند

اتاقهای هتل گیت وی هند

اتاق های این هتل پنج ستاره به اتاق های استاندارد، اتاق های سوپریور، اتاق های اکسکیوتیو، سوئیت اکسکیوتیو و اتاق های خانوادگی تقسیم میشود. هرکدام از اتاق های هتل گیت وی هند، دارای خدماتی نظیر مینی بار، چای ساز و قهوه ساز، تلویزیون ماهواره ای، سیستم تهویه هوا، اینترنت رایگان، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و ارایشی، سیستم گرمایشی و سرمایشی و ... میباشند. همینطور اتاق ها به سمت استخر چشم انداز داشته و برای آن ها سرویس دهی شبانه روزی و نظافت روزانه در نظر گرفته شده است.

اتاقهای هتل گیت وی هند

امکانات رفاهی و رستوران های هتل گیت وی هند

هتل گیت وی، رستورانهای خوبی مثل گیت وی آل دی با انواع غذاهای هندی، آسیایی و بین المللی، رستوران جانکار یک رستوران هندی، رستوران ساکوئی مخصوص انواع نوشیدنی ها و دسرها، و رستوران اسکای دک با غذاهای محلی و بین المللی که منظره و دکوراسیون زیبایی هم داشته و هر سه وعده غذایی را برای توریست ها و گردشگران تورهای هند آماده میکند. میهمانان میتوانند به عنوان سرگرمی، از استخر روباز، زمین تنیس، سالن اسپا و ماساژ و مرکز ورزشی هتل استفاده کنند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل گیت وی هند