هتل گومان شانگهای : هتل چهار ستاره گومان، میتواند اقامتی لوکس و رویایی را برای شما، در سفر خود به شهر شانگهای چین بسازد. این هتل کارکنانی آموزش دیده با رفتاری محترمانه داشته که به صورت شبانه روزی پذیش و سرویس دهی میکنند، داشته. همینطور خدماتی مثل صندوق امانات، اینترنت و پارکینگ رایگان، کرایه اتومبیل، خشکشویی و اتوشویی، سالن پذیرایی و کنفرانس، ترانسفر فرودگاهی، تاکسی سرویس، سالن آرایشی، صرافی، نگهداری از کودکان و ... برای میهمانان خود ارائه میدهد.

هتل گومان شانگهای

اتاق های هتل گومان شانگهای

هرکدام از اتاق های هتل گومان چهار ستاره بسیار بزرگ با خدمات لوکس و مدرن بوده. داخل هر اتاق و سوئیت از این هتل امکاناتی نظیر مبلمان و تخت های راحت با ملحفه های مصری، مینی بار، تلویزیون ماهواره ای، آی پد، سیستم تهویه هوا، گاوصندوق، تلفن، لوازم بهداشتی و آرایشی، اینترنت، حمام اختصاصی، سیستم گرمایشی و سرمایشی و .. دارند. سرویس دهی ها به اتاق 24 ساعته میباشد.

اتاق های هتل گومان شانگهای

رستوران ها و خدمات رفاهی هتل گومان شانگهای

رستوران هتل گومان شانگهای دو طبقه داشته که هم به شکل بوفه سلف و هم عادی برای توریست ها و گردشگران تورهای چین انواع و اقسام غذاهای محلی سنتی چینی و بین المللی را سرو میکند. از خدمات رفاهی ارائه شده در این هتل چهار ستاره به میهمانان میتوان به ماساژ، استخر، اسپا و سالن ورزشی اشاره کرد.

رستوران ها و خدمات رفاهی هتل گومان شانگهای

دسترسی های نزدیک به هتل گومان شانگهای

از هتل چهار ستاره گومان تا مرکز نمایشگاه ها و کنوانسیون سی دقیقه تا گالری فیلم های معروف جکی چان دو دقیقه، کلوب دریایی پنج دقیقه، دیسکارت ایندور کارتینگ پانزده دقیقه و همینطور فرودگاه بین المللی شهر شانگهای پانزده دقیقه راه است. علاوه بر این پارک چانگ فنگ در چانگیگ پشت هتل گومان قرار دارد.