هتل گورگود باکو : هتل چهار ستاره گورگود باکو در سال 2013 افتتاح شده و یکی از بهترین هتل های این شهر از نظر توریست ها و گردشگران تور باکو است. این هتل امکانات و خدمات بسیار مدرن و حرفه ای برای میهمانان تور باکو خود ارائه میدهد مثل اینترنت بی سیم رایگان، پارکینگ اختصاصی، امکان ورود حیوانات خانگی، صرافی و تبدیل ارز، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، پذیرش و سرویس دهی شبانه روزی، میز تور، نظافت روزانه، فروشگاه هدایا و سوغاتی، سالن های کنفرانس و جلسه، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، کرایه اتومبیل و دوچرخه، صندوق امانات، آسانسور، محوطه مخصوص استعمال سیگار، سالن آرایشگاهی، روزنامه در لابی، مینی مارکت، کتابخانه و ... . همینطور کارکنان و خدمه هتل به زبان های آلمانی، ترکی، روسی، فرانسوی، انگلیسی و آذربایجانی کاملا مسلط هستند.

هتل گورگود باکو

اتاق های هتل گورگود باکو

هتل گورگود باکو به طور کلی 65 اتاق لوکس و بسیار شیک داشته که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • 24 اتاق دبل استاندارد
  • 25 اتاق توئین
  • 6 اتاق سه تخته
  • ده اتاق رویال
  • اتاق های خانوادگی
  • اتاق های بدون سیگار
  • اتاق های ویژه عروس
  • و سوئیت

هتل چهار ستاره گورگود برای هرکدام از اتاق های و سوئیت های ذکر شده امکانات و خدمات متفاوتی دارند که جمله موارد یکسان آن میتوان به سیستم گرمایشی و سرمایشی، اینترنت بی سیم رایگان، مینی بار، دیوارهای عایق صدا، امکان سرو غذا در اتاق، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، سرویس دهی شبانه روزی، سیستم تهویه هوا، چای ساز و قهوه ساز، مبلمان راحت، گاوصندوق، نظافت روزانه و ... اشاره کرد.

اتاق های هتل گورگود باکو

امکانات رفاهی و رستوران های هتل گورگود باکو

میهمانان تور باکو با اقامت خود در این هتل از امکانات رفاهی بسیار خوبی نظیر استخر روباز، استخر آب گرم، ساحل به همراه فعالیت ها و ورزش های آبی، استخر سرپوشیده، تراس حمام آفتاب، ماساژ و اسپا، مرکز آبگرم، سالن بدنسازی، سونا و جکوزی، کلاب های شبانه، سرگرمی های شبانه، کتابخانه، زمین بازی مخصوص کودکان و ... برخوردار هستند. میهمانان تور باکو در رستوران این هتل میتوانند انواع غذاهای رژیمی، بین المللی، آسیایی، محلی و ... را همراه با نوشیدنیهای مختلف میل کنند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل گورگود باکو

دسترسی های نزدیک به هتل گورگود باکو

از این هتل چهار ستاره تا ایستگاه مترو 28 می پنج دقیقه فاصله است. همچنین مرکز خرید 28 می و شهر قدیمی باکو، ایچری نیز، به ترتیب در فاصله پنج  و سی دقیقه ای از هتل گورگود باکو قرار دارد. اگر به آثار تاریخی علاقه مند هستید، موزه حیدر علی اوف نیز در فاصله یک کیلومتری از این هتل چهار ستاره می باشد.