هتل گنجعلی پلازا باکو : هتل چهار ستاره گنجعلی پلازار، در قسمت مرکزی شهر و در سال 2008 افتتاح شده است. این هتل همه چیز تمام معماری بسیار زیبا و کلاسیک به همراه پنج طبقه دارد. کارکنان آن به زبان های روسی، عربی، انگلیسی و ترکی مسلط هستند. از جمله خدماتی که این هتل چهار ستاره در اختیار میهمانان و توریست های تور باکو قرار میدهد میتوان به اینترنت بی سیم رایگان، سالن کنفرانس و همایشات، روزنامه رایگان در لابی، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، آسانسور، امکان ورود حیوانات خانگی، خشکشویی و اتوشویی، سالن آرایشی، تاکسی سرویس، پارکینگ اختصاصی، پذیرش و سرویس دهی شبانه روزی و ... اشاره کرد.

هتل گنجعلی پلازا باکو

اتاق های هتل گنجعلی پلازا باکو

هتل گنجعلی پلازا باکو به طور کلی 53 اتاق و سوئیت دارد. این 53 اتاق و سوئیت به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانواده
  • رویال سوئیت
  • سوئیت کینگ

برای تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل چهار ستاره علاوه بر امتیازات ویژه، امکانات یکسانی قرار داده شده که شامل حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، سیستم تهویه هوا، سرویس دهی شبانه روزی، تلویزیون ماهواره ای، امکان سرو صبحانه در اتاق، سیستم گرمایشی و سرمایشی، نظافت روزانه، اینترنت بی سیم رایگان، مینی بار، چای ساز و قهوه ساز، تلفن و ... می باشند.

اتاق های هتل گنجعلی پلازا باکو

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل گنجعلی پلازا باکو

در رستوران های این هتل انواع و اقسام غذاهای اروپایی، ترکی، آذری و بین المللی همراه با نوشیدنی های مختلف برای توریست ها و گردشگران تور باکو سرو می شوند. همینطور صبحانه ها هر روز و به صورت مفصل سرو می شوند. از جمله امکانات رفاهی این هتل شامل تنیس روی میز، سالن بدنسازی، پینگ پنگ، سالن ماساژ و اسپا، سونا و جکوزی و .... می باشند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل گنجعلی پلازا باکو

دسترسی های نزدیک به هتل گنجعلی پلازا باکو

از این هتل به راحتی به مراکز تفریح و تجاری شهر و همینطور خیابان نظامی دسترسی راحت خواهید داشت و حتی میتوانید پیاده به سمت آنها بروید. از هتل گنجعلی پلازا باکو تا فرودگاه بین المللی، 25 کیلومتر فاصله است.