هتل گلو پراتونام بانکوک : هتل چهار ستاره گلو پراتونام، در مرکز قسمت تجاری بانکوک قرار داشته و یکی از بهترین هتل های منطقه است و میتواند هتل مناسبی برای افرادی که به خرید کردن علاقه مند هستند باشد. خدمه هتل گلو پراتونام بانکوک به زبان های تایلندی و انگلیسی کاملا مسلط بوده و از خدماتی که به میهمانان و توریست های تور تایلند ارائه میدهند میتوان به کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، خشکشویی و اتوشویی، فروشگاه هدایا و سوغاتی، نگهداری از کودکان، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، پارکینگ اختصاصی، اینترنت بی سیم رایگان، سالن کنفرانس و جلسات، سالن آرایشی، محوطه مخصوص استعمال سیگار و ... را نام برد.

هتل گلو پراتونام بانکوک

اتاق های هتل گلو پراتونام بانکوک

هتل گلو پراتونام بانکوک در مجموع 169 اتاق داشته که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های دلوکس
  • اتاق های کرنر
  • سوئیت های گلو
  • سوئیت های اجرایی

همه اتاق ها و سوئیت های این هتل چهار ستاره پنجره های بزرگ و نشیمنی دلباز و راحت دارند. امکانات داخلی این اتاق ها به صورت مشابه شامل میز کار، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار، چای ساز و قهوه ساز، میز اتو، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، گاوصندوق، اینترنت بی سیم رایگان، سیستم تهویه هوا، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی، سرویس دهی شبانه روزی، نظافت روزانه، مبلمان راحت و ... می باشند.

اتاق های هتل گلو پراتونام بانکوک

امکانات رفاهی و رستوران های هتل گلو پراتونام بانکوک

رستوران بسیار شیک این هتل برای میهمانان و توریست های تور تایلند خود، انواع و اقسام غذاهای بین المللی، چینی، تایلندی، عربی، ایتالیایی و ... را سرو می کنند. امکانات رفاهی هتل گلو پراتونام بانکوک نیز شامل استخر، سالن بدنسازی، سونا و جکوزی، ماساژ، اسپا و ... می باشند. بار هتل نیز کنار استخر قرار داشته و انواع نوشیدنی ها را برای میهمانان خود سرو می کند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل گلو پراتونام بانکوک

دسترسی های نزدیک به هتل گلو پراتونام بانکوک

هتل گلو پراتونام چهار ستاره، بهترین موقعیت مکانی را برای علاقه مندان به خرید دارد. مراکز خرید بسیار خوبی نظیر مرکز خرید سیام پاراگونو، مرکز خرید پنتیپ پلازا بانکوک و مرکز خرید جهانی ام بی کی در فاصله پانزده دقیقه ای از این هتل قرار دارند. فرودگاه بین المللی نیز در فاصله 23 کیلومتری از هتل می باشد.