هتل خانواده پسند گلدن هیل با 100 اتاق راحت و امکاناتی مانند عایق صدا، و مجهز به تهویه هوا، مینی بار و تلویزیون ال سی دی حمام خصوصی (بعضی ها با جکوزی و ماساژ پا)، بالکن، سشوار، خط مستقیم تلفن، صندوق امانات را دارا می باشند که با مبلمان ظریف و دکوراسیونی زیبا تزئین شده و دید دریا را برای شما دارد.

یک صبحانه رایگان  و مفصل می تواند شروع خوبی برای هر روز صبح شما باشد، همچنین در رستوران هتل در طبقه 9 با سیستم تهویه مطبوع  و در تراس با دید بسفر می توانید از غذاهای ترکی و بین المللی لذت ببرید.و در کافه taksimoda انتخابهای از غذاهای مکزیکی و آمریکایی داشته باشید. و یا در بار کنار استخر خودتان را با یک نوشیدنی دلچسب مهمان کنید.

هتل گلدن هیل خدماتی مانند امکانات کسب و کار، مانند یک اتاق جلسه، سالن کنفرانس و دسترسی به اینترنت و بیدار شو، آرایشگاه، خشکشویی، یک دکتر در تماس و خدمات خرید را فراهم می کند.

امکانات تفریحی شامل استخر سرپوشیده و یک سالن کوکتل.حمام ترکی،سونا مرکز تناسب اندام با ویژگی های کلاس های تناسب اندام و سالن ورزش.

هتل دارای موقعیت خوب در استانبول نزدیک به ایستگاه مترو فاتح است.

ایستگاه تراموا توقف فقط 150 متر از هتل فاصله دارد. که شما را به شگفتی های عثمانی و بیزانس با یک فاصله کوتاه در منطقه سلطان معروف، بزرگترین موزه در فضای باز در جهان است. آب انبار زیرزمینی، مسجد آبی، مسجد ایاصوفیه، بازار بزرگ می ر ساند.

هتل یک پیاده روی 15 دقیقه ای تا خیابان پر جنب و جوش استقلال دارد.

دسترسی سریع به فرودگاه آتاتورک در فاصله 15km  هتل.